اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

ظرفیت تولید در شهرک‌های صنعتی البرز به حداکثر می‌رسد

استاندار البرز از جدیت دولت سیزدهم در رفع موانع تولید، گفت: رویکرد ما حمایت از فعالان اقتصادی است تا بتوانیم رشد تولید و صادرات و به تبع آن اشتغال و رشد اقتصادی را داشته باشیم.

ظرفیت تولید در شهرک‌های صنعتی البرز به حداکثر می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، شامگاه سه شنبه، در بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرک کوثر در اشتهارد و دیدار و گفتگو با جمعی از قطعه سازان استان، گفت: با توجه به سیاست‌های دولت سیزدهم با نگاه به ارتقا تولیدات داخلی و رفع موانع تولید کنندگان از چند واحد تولیدی و صنعتی به صورت میدانی بازدید کردیم و در راستای حل مشکلات اقتصادی و صنعتگران در جهت دیدگاه رشد اقتصادی، تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

عبداللهی با اشاره به اینکه بر این باور هستم که باید با تمام توان برای تحقق رشد اقتصادی ۸ درصد در سال ۱۴۰۱ وارد عمل شویم و حتی از این رقم نیز فراتر برویم، ادامه داد: به طور قطع از تمامی شهرک‌های صنعتی استان و طبق برنامه، واحد‌های تولیدی و صنعتی در بخش‌های مختلف بازدید خواهیم کرد و از نزدیک مشکلات و موانع آنها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

استاندار البرز یادآور شد: درصدد هستیم به گونه برنامه ریزی و اقدام کنیم که شهرک‌های صنعتی استان با حداکثر ظرفیت خود فعال باشند؛ موضوعات مهمی در نشست‌های تخصصی با صنعتگران برگزار شد و با همفکری مجموعه مسؤولان مربوطه به مصوبات خوبی رسیدیم.

عبداللهی از برگزاری نشست با قطعه سازان استان خبر داد و تصریح کرد: مسائل بسیاری را در خصوص، مالیات، تسهیلات، نیروی انسانی و زیرساختی مطرح کردند که مقرر شد از مجاری مربوطه برای حل آنها اقدام کنیم.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول