اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

انتقاد دادستان شهریار از وضعیت محور امام حسین(ع)/ برخی از مدیران مانع تولید هستند



دادستان شهریار با اشاره به محور امام حسین(ع) شهریار به عنوان محور مرگ و نبود هیچگونه ایمنی راه و روشنایی، گفت: در حوزه رفع موانع تولید متاسفانه ادارات گاز، راهداری و برق همکاری خوبی در این خصوص ندارند و گویا برخی از مدیران مانع تولید هستند.

انتقاد دادستان شهریار از وضعیت محور امام حسین(ع)/ برخی از مدیران مانع تولید هستند

حمید عسگری‌پور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار با اشاره مشکل فاضلاب حوضچه امیریه اظهار‌کرد: متاسفانه علی‌رغم ورود چندین باره دادستانی این مشکل مقطعی حل شده و گویا کسی به فکر رفع این معضل نیست و طی سال‌های اخیر چندین نفر بر اثر سقوط در این حوضچه فوت کرده‌اند.

دادستان شهریار با اشاره به محور امام حسین(ع) به عنوان محور مرگ، افزود: این محور نه روشنایی و نه ایمنی حریم راه دارد که و بر اثر ارتفاع سطح محور خودروها به کانال میان جاده سقوط می‌کنند که بایستی اداره راهداری، شهرداری وحیدیه و سایر ارگان‌ها به این موضوع ورود کنند.

وی با اشاره به تعطیلی و اتلاف سرمایه در گرمخانه شهریار، بیان‌داشت: امروز در فصل سرما کسی به این موضوع توجه نمی‌کند و متاسفانه کارتن‌خواب‌ها در نقاط نامناسب به سر می‌برند و خواستار اقدام جدی هستیم.

عسگری‌پور گفت: متاسفانه گویا در مدت اخیر برخی شهرداران، شوراها و مدیران ادارات به بهانه اینکه در بازه جابه‌جایی مدیران ارشد شهرستان هستیم کار را زمین گذاشته‌اند و بایستی تا آخرین لحظه حضور در مسؤولیت کار کنیم.

وی با اشاره به موضوع میدان میوه و تره‌بار شهریار ادامه داد: این پروژه سالیانی است که با حجم قابل توجه سرمایه بلاتکلیف است و مشخص نیست که افتتاح یا عدم افتتاح آن به نفع شهر خواهد بود.

دادستان شهریار با اشاره به رفع موانع تولید گفت: در این حوزه متاسفانه ادارات گاز، راهداری و برق همکاری خوبی در رفع موانع تولید ندارند و گویا برخی از خود ما مدیران مانع تولید هستیم و به طور مثال در یکی از شرکت‌های دانش بنیان شهرستان با حضور دانشجویان و متخصصان نخبه، گاز ندارند و دستورات لازم در این خصوص در ستاد تسهیل صادر شد.

وی تصریح‌کرد: حال می‌خواهند لوله گاز را از زیر جاده عبور دهند تا این شرکت گازدار شود اما ۷ ماه است که اجازه این اقدام را نمی‌دهند و می‌گویند از استان اجازه نمی‌دهند که من به بخشدار جوقین اعلام کردم این اقدام را با مسوولیت من حتی بر خلاف مقررات انجام دهید و شخصا پاسخگو خواهم بود.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول