اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

دشمن در تلاش بایکوت نام «قاسم سلیمانی» در فضای مجازی است

کارشناس خبر و رسانه در گلستان گفت: دشمن در تلاش است که اسم حاج قاسم سلیمانی در فضای مجازی بایکوت خبری شود.

دشمن در تلاش بایکوت نام «قاسم سلیمانی» در فضای مجازی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، احمد ملاشاهی در نشست مجازی با محوریت «نقش رسانه در تغییر و تحریف شخصیت و مکتب شهید سلیمانی» و به همت مرکز نسرا سازمان فضای مجازی بسیج گلستان برگزار شد، اظهار کرد: دشمن در تلاش است که اسم سردار حاج قاسم سلیمانی در فضای مجازی بایکوت خبری شود حقیقت آن است که دشمن از شهید «حاج قاسم سلیمانی» بیشتر از حاج قاسم سلیمانی می‌ترسد.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال تحریف شخصیت سردار سلیمانی است، تصریح کرد: بایکوت و تحریف اسم حاج قاسم سلیمانی، نخستین و مهمترین شاخص رسانه‌های بیگانه در مواجهه با شخصیت سردار حاج قاسم سلیمانی است.

کارشناس خبر و رسانه در گلستان ابراز کرد: باید بدانیم بیشترین آتش دشمن این است که اسم حاج قاسم جایی برده نشود زیرا ورد زبان نسل پیر و جوان، منطقه، خاورمیانه و جهان اسلام سردار حاج قاسم سلیمانی است دشمن از اسم حاج قاسم می‌هراسد.

ملاشاهی خاطرنشان کرد: مدل ما برای فراموش نشدن نام و یاد حاج قاسم سلیمانی مدل امام سجاد(ع) باشد بعد از واقعه عاشورا این امام همام با دیدن هر پدیده و مسئله‌ای نام امام حسین (ع) را بر زبان جاری می‌کرد و از ایشان یاد می‌کرد در حقیقت این مدل بسیار جواب می‌دهد.

وی اظهار کرد: بردن نام حاج قاسم سلیمانی باعث گرد هم آمدن و یرت دینی می‌شود بعد از بایکوت حاج قاسم مهمترین رویکرد رسانه‌های معاند برای پنهان کردن وجهه سردار مقاومت ایجاد دوقطبی سازی است.

کارشناس خبر و رسانه در گلستان با بیان اینکه مهمترین مولفه‌های ما در روایتگری، مردمی بودن است، گفت: دشمنان با دیدن اینکه اسم حاج قاسم سلیمانی باعث وحدت و انسجام گروهی می‌شود راه دوقطبی‌سازی را پیش گرفتند.

ملاشاهی اظهار کرد: روایت مردمی در قبال حاج قاسم سلیمانی مهمترین راهبرد دوستان که در وادی رسانه می‌خواهند فعالیت کنند و می‌خواهند به شخخصیت این فرد والامقام بپردازند.

وی تصریح کرد: پیشنهاد می‌کنم برای پاسداشت از مقام شامخ حاج قاسم سلیمانی در ساعت یک بامداد سیزدهم دی‌ماه جاری موکب حسینی برپا کنند و نام آن را هم «حاج قاسم با ادبیات عاشورایی» بگذارند.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول