اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تهیه بانک اطلاعاتی دام‌های سبک و سنگین در سمنان

سرپرست فرمانداری شهرستان سمنان از تهیه بانک اطلاعاتی دام‌های سبک و سنگین در این شهرستان با اجرای طرح شهید قربانلو خبر داد.

تهیه بانک اطلاعاتی دام‌های سبک و سنگین در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مهدی صمیمیان، سرپرست فرمانداری شهرستان سمنان عصر امروز در جلسه هماهنگی تهیه بانک اطلاعاتی دام‌های سبک و سنگین با اجرای طرح شهید قربانلو که در فرمانداری شهرستان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: این طرح در راستای پیگیری مشکلات نهاده‌های دامی با همکاری پایگاه‌های بسیج روستایی و عشایری در این شهرستان اجرا می‌شود. 

وی اضافه کرد: وجود اطلاعات دقیق و بانک اطلاعاتی در زمینه‌های مختلف نقش مهمی در برنامه‌ریزی و توسعه همه‌جانبه در حوزه‌های مختلف ایفا می‌کند.

سرپرست فرمانداری شهرستان سمنان بیان کرد: تشکیل تیم‌های بازرسی با همکاری پایگاه‌های بسیج روستایی و عشایری و سایر دستگاه‌های مرتبط این بخش از مصوبات این جلسه بوده است.

صمیمیان همچنین از اجرای مانور دور میزی آمادگی برابر زلزله در شهرستان سمنان به مناسبت پنجم دی‌ماه، سالروز زلزله بم خبر داد و گفت: اجرای مانور دور میزی به‌عنوان یکی از روش‌های کسب آمادگی مدیریتی در فاز قبل از بروز بحران است.

وی مهمترین اهداف اجرای این مانور را  ارزیابی ظرفیت‌ها و برنامه‌های جاری، پاسخ به شرایط اضطراری، تمرکز بر فرآیندهای تصمیم‌گیری، شناسایی اولویت‌ها و مسؤولیت‌ها، بازبینی اولویت‌ها با توجه به اطلاعات جدید و ایجاد اولویت‌ها در پاسخ به حوادث غیرمترقبه برای مقابله با انوع بحران به ویژه سیل عنوان کرد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول