اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دستور استاندار سمنان برای رفع دغدغه کمبود نهاده‌های دامی

استاندار سمنان گفت: کمبود نهاده‌های دامی به‌عنوان دغدغه در استان مطرح می‌شود که باید در حوزه تأمین نهاده‌ها دامی، تمهیدات ویژه اندیشیده و مدیریت شود.

دستور استاندار سمنان برای رفع دغدغه کمبود نهاده‌های دامی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در کارگروه تنظیم بازار استان سمنان در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری سمنان اظهار کرد: معیشت مردم یکی از دغدغه‌های اصلی دولت و به‌تبع آن مجموعه مدیران استان است که باید در همین راستا، تنظیم بازار به‌صورت جدی در دستور کار قرار داشته باشد.

وی افزود: کمبود نهاده‌های دامی یکی دیگر از موارد و مباحثی است که به‌عنوان دغدغه در استان مطرح می‌شود که باید در حوزه تأمین نهاده‌ها دامی، تفکر و تمهیدات ویژه اندیشیده و مدیریت شود.

هاشمی ادامه داد: تأمین کالاهای موردنیاز در بازار و وفور اقلام در مراکز عرضه و خرید از مهم‌ترین اصول در حوزه تنظیم بازار است که باید مدیریت شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه تیم‌های بازرسی اصناف استان تاکنون اقدامات خوبی انجام داده و اکثر کسبه نیز موارد را رعایت کردند، خاطرنشان کرد: تیم‌های بازرسی باید بیش از پیش فعال شده و نظارت بر عرضه کالاها به‌صورت مستمر ادامه داشته باشد، ما در این مسیر به دنبال مچ‌گیری نیستیم و قصد تنها نظارت بر عرضه صحیح کالاست.

او با تأکید بر اینکه در بحث تردد و جابه‌جایی دام و همچنین طیور، نیاز است تا نظارت بر گلوگاه‌های استان به‌صورت مستمر و دقیق اعمال شود، تصریح کرد: با تأمین معیشت مردم، به‌طور طبیعی امنیت و احساس آرامش جامعه نیز فراهم خواهد شد.

هاشمی تصریح کرد: در همین راستا، لازم است تا تأمین کالاهای اساسی مدنظر مدیران مرتبط با حوزه کارگروه تنظیم بازار استان قرار داشته باشد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول