اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

یادداشت| تغییر اوضاع در شکستن رویه‌های غلط است/ راهی جز این در پیش ما نیست

گاهی باید ضد جریان بود، وقتی که رویه‌ها غلط است. ماهی‌های آزاد برای رسیدن به دریا خلاف مسیر رودخانه شنا می کنند، یکی از رئوس خلقت همین است. اصلی که بر غیر حق استوار است را باید شکست در این راه هم باید هزینه داد، چرا که هیچ تغییری بدون هزینه نیست.

یادداشت| تغییر اوضاع در شکستن رویه‌های غلط است/ راهی جز این در پیش ما نیست

خبرگزاری فارس-کرمانشاه-مهدی معنوی: گاهی روند را باید شکست، ایستادگی کرد تا روند جدیدی شکل بگیرد و گرنه همه مانند خط سیاهی از کوچ پرندگان پشت سر نفر جلویی حرکت کنند، بدون آنکه مسیر را بلد باشند و مجبورند به پرواز و محکومند به ادامه مسیر.

عمده مشکل سیاستمداران ما این است که در جهت روند معامله می‌کنند؛ یعنی همان در جهت آب شنا کردن و خط شکن نیستند و علتش هم معلوم است، منافع و مضرات دست و پایشان را بسته است؛ اما این قاعده خلقت نیست،  ماهی‌های آزاد، برای رسیدن به اقیانوس، همیشه خلاف جهت آب شنا می‌کنند؛ گاهی آزادی در شکستن روندهاست.

خیلی‌ها حاضر نیستند خودشان را برای یک تحول بزرگ خرج کند،گاهی باید برای بیرون آوردن یک غده چرکین،
جراحی کرد، زخمی شد تا پس از التهابی سخت دوباره التیام یافت، ما عادت کرده‌ایم که بر عادتهایمان پافشاری کنیم، کمتر جرأت برهم زدن بازی را داریم و بلد نیستیم زیر میز اربابان قدرت و ثروت بزنیم.

همه اینها را گفتم، برای اینکه بحث را به اینجا برسانم برای ساختن ایرانی آباد و تشکیل دولتی جوان باید این جوّ را شکست و گرنه آنها که همچون اختاپوس بر دست و پای این انقلاب پیچیده‌اند به راحتی دست بردار نیستند، ما را رها نخواهند کرد، باید از دستشان خلاص شد، مافیاهای اقتصادی و سیاسی نفس انقلاب ما را گرفته‌اند، بی تعارف باید انقلابی عمل کرد و برای خدمت به مردم نجیب و شریف ایران عاشقانه و مجدانه تلاش کرد.

البته در این راه، حتما هم همین پدرخوانده های بزرگوار پدرمان را صلواتی می‌کنند، تغییر درد دارد، هیچ اصلاحی و شکستن هیچ روندی بدون هزینه نبوده است، اما نباید ترسید یک جایی بالاخره ایجاب می‌کند محکم ایستادگی کنیم از آبرویمان هم بگذریم برای اقامه حق و عدل، مطمئن باید بود که خدا جبران می‌کند؛ برای همین یک قدم عقب نشینی از مواضع اصولی خود، یعنی پرت شدن تا عمق پرتگاه بی تفاوتی، باید عاقلانه اندیشید و بی مهابا جنگید همان که از سردار شهیدمان آموختیم.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول