اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

نام نویسی از ۳۴۵۰ متقاضی مسکن ملی در نهاوند

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نهاوند از نام نویسی ۳ هزار و ۴۵۰ متقاضی مسکن ملی در نهاوند خبر داد.

نام نویسی از ۳۴۵۰ متقاضی مسکن ملی در نهاوند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، علیرضا نثاری در شورای مسکن اظهار کرد: در طرح جهش مسکن نهاوند تاکنون ۳ هزار و ۴۵۰ نفر اقدام به نام‌نویسی کرده‌اند که کار پالایش متقاضیان پس از بررسی مدارک مورد نظر انجام و برای واجدین شرایط پرونده اجرایی تشکیل خواهد شد.

وی گفت: در این مرحله از درخواست‌ها اداره راه و شهرسازی در حال رایزنی با سرمایه‌گذار است که در صورت توافق ساخت این واحدها توسط شرکت‌های سرمایه‌گذار انجام خواهد شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نهاوند اضافه کرد: یکی از نکات قابل توجه در این فاز، تعیین تکلیف همراه با تسریع نوع ساخت است که بتوان در زمان مقرر به مطالبات متقاضیان پاسخ مناسب داد.

وی با اشاره با اقدامات صورت گرفته در خصوص طرح مسکن ملی اظهار کرد: در مرحله اول طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان ۳۶۵ واحد در قالب انبوه‌‌سازی در شهرک شهید حیدری آغاز شده است.

نثاری ادامه داد: این طرح در ۱۴ بلوک ساخته می‌شود و تا به حال حدود ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. 

وی گفت: با توجه به اینکه این طرح متقاضی‌محور است و کار بر اساس آورده متقاضی پیش می‌رود؛ لذا انتظار ما این است دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان همکاری لازم را با ما داشته باشند. 

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نهاوند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بخش مسکن روستایی افزود: امسال یک‌هزار و ۶۰۲  فقره سهمیه مسکن روستایی برای نهاوند در نظر گرفته شده که تا امروز یک‌هزار فقره تسهیلات به شهرستان ابلاغ شده است.

وی افزود: از این تعداد ۸۷۰ نفر به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که خوشبختانه ۴۱۰ واحد پایان کار گرفته و تا امروز بیش از ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات به این افراد پرداخت شده است.

انتهای پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول