اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

فوت پدر و دختر اراکی بر اثر گاز گرفتگی

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: گاز گرفتگی در اراک پدر و دختر چهار ساله‌اش را به کام مرگ کشاند و حال مادر خانواده نیز نامساعد است.

فوت پدر و دختر اراکی بر اثر گاز گرفتگی

به گزارش خبرگزای فارس از اراک به نقل از سازمان آتش‌نشانی مسعود آقازیارتی اظهار کرد: روز گذشته  حادثه گازگرفتگی در منطقه شهر صنعتی اراک به آتش‌نشانی گزارش شد که بلافاصله نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی امدادگران به محل، مشخص شد اعضای سه نفره این خانواده به دلیل رعایت نکردن نکات ایمنی در نصب وسایل گازسوز و ناایمن بودن دودکش، دچار گازگرفتگی شده‌اند که پدر و دختر جان خود را از دست داده بودند اما علائم حیاتی در مادر وجود داشت.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک ادامه داد: بلافاصله مادر این خانواده به بیمارستان منتقل شد اما از وضعیت عمومی خوبی برخوردار نیست.

آقازیارتی بیان کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد از زمان گاز گرفتگی این خانواده تا اعلام گزارش، ۲۴ ساعت گذشته بود.

وی تأکید کرد: نیاز است شهروندان در رعایت نکات ایمنی و تجهیزات گازسوز حساس باشند و همه موارد ایمنی را چک کنند تا دچار حوادث تلخ و جبران‌ناپذیر نشوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول