اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

افزایش ۹۲ درصدی مسمومیت با گاز مونوکسید در آذربایجان‌شرقی

سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی از افزایش ۹۲ درصدی مسمومیت با گاز مونوکسید طی آبان ماه سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در آذربایجان‌شرقی خبر داد.

افزایش ۹۲ درصدی مسمومیت با گاز مونوکسید در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، وحید شادی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران  اظهار کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی، برودت هوا و احتمال وقوع طوفان در روزهای پیش رو از هم‌استانی‌های عزیز خواهشمندیم مراتب ایمنی را در این راستا رعایت کنند.

وی با اشاره به افزایش مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در استان، افزود: دودکش‌ بخاری‌های منازل بایستی پیش و پس از وقوع طوفان چک شود، چراکه احتمال افتادن کلاهک آنها و سپس وقوع گاز گرفتگی در خانه وجود دارد.

شادی‌‍‌نیا با تاکید بر بررسی مسیرهای دودکش بخاری‌ها، ادامه داد: اگر علائم گازگرفتگی که شامل سردرد، سرگیجه، حالت تهوع، درد بدن، بی‌خوابی و سستی است، همزمان در تمامی افراد حاضر در یک محل دیده شد، باید دانست که قطعا این افراد دچار مسمومیت شده‌اند.

سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی،  خاطرنشان کرد: در صورت بروز این علائم باید افراد سریعا محل را ترک کنند و با باز کردن پنجره‌ها و یا خروج از محیط به هوای آزاد برسند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول