اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

شادی یلدا را تقسیم کنیم/ می‌توانیم «یک دقیقه مهربان‌تر» باشیم!

پویش «یک دقیقه مهربان‌تر» برای کمک به نیازمندان در شب یلدا به همت دانش‌آموزان انجمن‌های اسلامی سراسر کشور برگزار می شود.

شادی یلدا را تقسیم کنیم/ می‌توانیم «یک دقیقه مهربان‌تر» باشیم!

به گزارش گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، شب یلدا به‌عنوان سنت دیرینه ایرانیان، جایگاه خاصی در بین خانواده‌ها دارد که شرایط دشوار معیشتی، این سنت را کم و بیش تحت تأثیر خود قرار داده است.

دانش‌آموزان انجمن‌های اسلامی در سراسر کشور قصد دارند شادی این شب را با هم‌نوعان خود تقسیم کرده و در قالب پویش «یک دقیقه مهربان‌تر» بسته‌هایی متناسب با شب یلدا تهیه و به نیازمندان هدیه کنند.

پویش «یک دقیقه مهربان‌تر» در قالب مرکز نیکوکاری دانش‌آموزی امام حسن مجتبی(ع) در سراسر کشور برگزار خواهد شد؛ این پویش با تهیه بسته‌های یلدایی که شامل تنقلات و میوه می‌شود، آغاز به کار کرده است و تلاش می‌شود با کمک دانش‌آموزان، خیرین و دغدغه‌مندان بتوان بسته‌های یلدایی را برای دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها در مناطق کم برخوردار که توسط خیریه شناسایی شده‌اند، تهیه کرد.

علاقه‌مندان جهت مشارکت در این پویش می توانند به دفاتر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان خود و یا با مراجعه به مرکز خیریه امام حسن مجتبی در کانال بله به آدرس @ehsan_inst در این امر خدا پسندانه سهیم شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول