اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

خانواده ها برای مواجهه با اعتیاد فرزندان آموزش ندیده اند

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت:امروز خانواده ها برای مواجهه با فرزندانی که دچار اعتیاد شده اند، آموزش ندیده اند.

خانواده ها برای مواجهه با اعتیاد فرزندان آموزش ندیده اند

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس،وحید یامین پور، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان  در سومین نشست تخصصی معاونان، مدیران کل و دبیران شورای هماهنگی سراسر کشور گفت: امروز خانواده‌ها برای مواجهه با فرزندانی که دچار اعتیاد شدند آموزش ندیده‌اند.

وی ادامه داد: ستادهای ساماندهی استان‌های وزارت ورزش و جوانان یکی از بهترین ظرفیت‌ها برای احصاء آسیب‌های اجتماعی همچون اعتیاد است.

یامین پور با اشاره به حمایت از تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در حوزه آسیب‌های اجتماعی، گفت: شبکه ملی سلامت اجتماعی در سازمان‌های مردم نهاد تشکیل شده که ظرفیت‌های خوبی برای مقابله با آسیب‌های اجتماع است.

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به تشکیل ۱۰۹ خانه جوان در سراسر کشور،گفت: طبق برنامه ۱۰۰ خانه جوان دیگر راه‌اندازی خواهد شد که این خانه‌ها محلی برای حضور جوانان است و یکی از وظایف این خانه‌ها مقابله با اعتیاد است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول