اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

شهید کشوری دغدغه ولایت و انقلاب داشت/ شهید دارای روحیه بسیار شادی بودند

همسر خلبان شهید احمد کشوری گفت: شهید کشوری دغدغه ولایت و انقلاب داشت و اکنون در ادامه راه این شهید هم همه ما باید دغدغه انقلاب و اسلام و ولایت داشته باشیم.

شهید کشوری دغدغه ولایت و انقلاب داشت/ شهید دارای روحیه بسیار شادی بودند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از مازندران، "شیرین سیلاخوری" در حاشیه برگزاری یادواره امیران، سرداران و ۱۵۰ شهید شهرستان سیمرغ با محوریت سردار سرلشگر خلبان شهید "احمد کشوری" در مصلای سیمرغ با اشاره به ازدواج خود با شهید احمد کشوری اظهار کرد: در سال ۵۵ ازدواج کردیم که ثمره این ازدواج دو فرزند به نام‌های مریم و علی است که مریم در زمان شهادت پدرشان سه ساله و علی سه ماهه بودند.

وی با اشاره به اینکه مهمترین هدف شهید کشوری اسلام و انقلاب بود؛ گفت: شهید کشوری دارای روحیه بسیار شادی بودند و برای انقلاب و اسلام و ولایت فقیه سر از پا نمی‌شناختند و مهمترین هدفشان اسلام و انقلاب بود.

همسر خلبان شهید احمد کشوری گفت: شهید دارای روحیه هدایت و رهبری برای خانواده و فامیل بود و همچنین در محیط کاری بر روی اعتقادات نیروهای هوانیروز کار می‌کردند و تاکید داشتند.

سیلاخوری با بیان اینکه تمام هدف شهید کشوری خدا و شناخت اطراف و شناخت واقعی از اسلام ناب محمدی بود؛ تصریح کرد: امروز ولایت فقیه برکت انقلاب و اسلام است که باید همه ما پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

همسر خلبان شهید احمد کشوری افزود: امروز وظیفه ما حفظ نظام و ولایت فقیه است و باید در حفظ این برکت انقلاب و نظام و اسلام که بی مانند است و در در هیچ کجای دنیا چنین نعمتی وجود ندارد؛ تلاش بیشتری انجام داده و قدردان ولایت و خون شهدا باشیم.

وی با تاکید بر حفاظت از خون شهدا تصریح کرد: همه مایی که در جامعه و نظام مسئولیم باید برای خدا و انقلاب و پشتیبانی از رهبر و ولایت فقیه و انقلاب کار کنیم و از خدا بترسیم.

سیلاخوری گفت: همچنان که شهید کشوری به ملت ایران قول دادند و پای انقلاب و ولایت ایستادند؛ ما هم به رهبر قول خواهیم داد و باید قول دهیم که پای انقلاب و نظام بایستیم.

 

یادواره‌های شهدا زمینه‌ساز تحقق تمدن نوین اسلامی است

فرمانده بسیج ناحیه سیمرغ گفت: تحقق تمدن نوین اسلامی براساس منویات رهبری یکی از مهم‌ترین وظیفه‌هایی است که برعهده داریم و یادواره‌های شهدا هم با هدف تحقق تمدن نوین اسلامی برگزار می‌شود.

"حسن پورقربان" در حاشیه برگزاری یادواره امیران، سرداران و ۱۵۰ شهید شهرستان سیمرغ با محوریت سردار سرلشگر خلبان شهید "احمد کشوری" در مصلای سیمرغ اظهار کرد: یادواره امیران، سرداران و ۱۵۰ شهید والامقام شهرستان سیمرغ با محوریت سرلشکر پرافتخار و سرافراز انقلاب اسلامی، خلبان شهید "احمد کشوری"، امروز با حضور خانواده معظم این شهید حماسه‌ساز، مسؤولان و مردم شهیدپرور برگزار شد تا همه ما در ادامه راه شهدا استوارتر از تر قبل حرکت کنیم.

وی گفت: این یادواره به مناسبت سالروز شهادت امیر سرلشکر خلبان شهید "احمد کشوری" هر ساله در ۱۵ آذر در سالرزو شهادت این امیرسرلشکر احمد کشوری و روز هوانیروز در سیمرغ برگزار می‌شود و امسال هم با تشکیل کمیته‌های چندگانه ستاد امیران و سرداران شهدای سیمرغ این یادواره با قوت هر چه تمام برگزار شد.

 

فرمانده بسیج ناحیه سیمرغ گفت: تحقق تمدن نوین اسلامی براساس منویات رهبری یکی از مهمترین وظیفه‌هایی است که برعهده داریم و یادواره‌های شهدا هم با هدف تحقق تمدن نوین اسلامی برگزار می‌شود.

پورقربان با بیان اینکه انتقال تجربیات و ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس به نسل جدید یکی از مهمترین اهداف ما در برگزاری یادواره شهدا بود؛ اظهار کرد: با تشکیل زنجیره تشکیلاتی تلاش داریم تا در راه انتقال تجربیات دفاع مقدس به نسل سوم، چهارم و پنجم براساس بیانیه گام دوم انقلاب به فرموده رهبری تلاش کنیم.

وی گفت: همه ما باید تلاش کنیم تا در راستای منویات رهبری در جامعه حرکت کرده و با ولایتمداری و در مسیر ولایت و شهدا بودن؛ انقلاب را حفظ و برای تحقق تمدن نوین اسلامی تلاش کنیم. 

انتهای پیام/ ۸۶۰۰۲/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول