اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

سردار ملک: علمای اهل‌سنت نخستین واکنش‌ها را نسبت به سخنان گرگیج نشان دادند

فرمانده سپاه نینوا گلستان بر لزوم وحدت بین شیعه و سنی تاکید کرد و گفت: دامن زدن به اختلافات مذهبی ترفند دشمن است.

سردار ملک: علمای اهل‌سنت نخستین واکنش‌ها را نسبت به سخنان گرگیج نشان دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی ملک شاهکویی پیش از ظهر امروز در نخستین همایش ملی  «نقش بانوان در ایجاد تمدن نوین اسلامی» با رویکرد الگوی سوم در دانشگاه فرهنگیان شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون دشمن در تلاش است که بین شیعه و سنی تفرقه بیاندازد و دامن زدن به اختلافات مذهبی از ترفندهای دشمن است.

* دامن زدن به اختلافات مذهبی ترفند دشمن است

وی تصریح کرد: دشمن به دنبال این است که در کشور اختلافات مذهبی به راه بیاندازد و جنگ مذهبی به پا کند هر کسی که به مقدسات مذاهب چه شیعه و چه سنی توهین کند با او برخورد می‌شود.

* بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی وحدت و یکپارچگی است

فرمانده سپاه نینوا گلستان ابراز کرد: یک الی دو سالی می‌شود که آمریکایی‌ها در حال فرار از منطقه هستند آنها متوجه شدند که دیگر شکست خورده و باید منطقه را ترک کنند صدای شکسته شدن استخوان‌های غرب به گوش می‌رسد آنها به شدن به دنبال دامن زدن اختلافات مذهبی در کشور ما هستند.

ملک شاهکویی با بیان اینکه بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی وحدت و یکپارچگی است، خاطرنشان کرد: علمای اهل تسنن نخستین افرادی بودند که نسبت به سخنان امام جمعه آزادشهر واکنش نشان دادند باید حواسمان را جمع کنیم قانون پیگیری می‌کند و با خاطیان برخورد خواهد کرد.

وی اظهار کرد: آمریکا شاهد پیروز‌ی‌های پی در پی جهان اسلام است و به هر روزنه‌ای چنگ می‌زند و با خرج‌های گزافی که کردند همچنان شکست می‌خورند آمریکا اکنون شبیه به یک ساختمان بزرگ ۵۰ طبقه ترک‌خورده‌ای است که هر آن احتمال ریزش دارد آمریکا به ظاهر سرپا است اما از درون پاشیده شده است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: با وجود تمام تلاش‌های آمریکا و صهیونیست‌ها انقلاب اسلامی ایران ۴۲ سال از پیروزی انقلاب را به خود دید دشمنان برای نابودی ایران با تمام قدرت وارد میدان شدند اما به اذن پروردگار نتوانستند موفق شوند این همان وعده الهی است که حق همیشه بر باطل پیروز است.

انتهای پیام/83019/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول