اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

گرگیج به سبب بی‌بصیرتی و بی‌سوادی لیاقت استمرار اقامه نماز جمعه را ندارد

فعال سیاسی فرهنگی گلستان گفت: آخوند مولوی گرگیج به سبب بی‌بصیرتی و بی‌سوادی لیاقت استمرار اقامه نماز جمعه را ندارد زیرا امام جمعه باید به امور جهان و کشور واقف بوده و توطئه‌های دشمنان را بشناسد

گرگیج به سبب بی‌بصیرتی و بی‌سوادی لیاقت استمرار اقامه نماز جمعه را ندارد

حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: دشمنان با مطرح کردن مسائل شبهه‌دار درصدد ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی هستند.

وی تصریح کرد: هیچ فردی نباید از فضای فرهنگی حاکم و وحدت نفوذناپذیر شیعه و سنی که در گلستان زبانزد بوده سوءاستفاده کرده و اعتقادات فاسد خود را ترویج کند.

فعال سیاسی فرهنگی گلستان گفت: متاسفانه امام جمعه اهل سنت آزادشهر در قامت امام جمعه به ساحت مقدس امام واجب‌التعظیم مذهب شیعه که مورد احترام خاص اهل‌سنت بوده هتاکی کرده به طوری که دقایقی بعد از سخنان وی حتی علمای اهل‌سنت نیز نسبت به این سخنان بی‌پایه و اساس واکنش نشان داده و آن را ضد وحدت و خلاف شئون تقریب دانستند.

فعال سیاسی فرهنگی گلستان خاطرنشان کرد: آخوند مولوی گرگیج به سبب بی‌بصیرتی و بی‌سوادی لیاقت استمرار اقامه نماز جمعه را ندارد زیرا امام جمعه باید به امور جهان و کشور واقف بوده و توطئه‌های دشمنان را بشناسد و بداند که دشمنان به کمتر از‌ نابودی اسلام و انقلاب اسلامی قانع نیستند.

* امام جمعه از بیان مسائل حاشیه‌دار که سبب جریحه‌دار شدن احساسات مردم می‌شود به طور جدی پرهیز کند

وی ادامه داد: دشمنان به این باور رسیدند که با جنگ و آشغال مرزهای جغرافیایی نمی‌توانند ایران را‌ به استعمار خود در آورند بنابراین با ایجاد مسائل شبهه‌دار بین اهل سنت و شیعه درصدد اختلاف و جدایی بین آنها هستند.

احمدی گفت: امام جمعه باید با طرح موضوعات بنیادین به فهم و فرهنگ دینی مردم و مخاطبان خود کمک کرده و از بیان مسائل حاشیه‌دار که سبب جریحه‌دار شدن احساسات مردم می‌شود به طور جدی پرهیز کند.

فعال سیاسی فرهنگی گلستان بیان کرد: نماینده ولی فقیه در استان به عنوان نماینده حاکمیت و در قامت شرع در استان، دستگاه‌های نظارتی، مرکز بزرگ اسلامی و دبیرخانه نظارت بر حوزه‌های علمیه اهل‌سنت باید به‌خاطر  مطالب سخیف بیان شده بدون اغماض با وی برخورد کنند.

انتهای پیام/2307/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول