اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

منادی: طرح رتبه‌بندی معلمان فردا در صحن علنی مجلس بررسی می‌شود

رئیس کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به نظام رتبه‌بندی معلمان و تدوین آیین‌نامه اجرایی آن خواستار دقت و نظارت هیات‌های ممیزی این وزارتخانه در اجرای این قانون شد.

منادی: طرح رتبه‌بندی معلمان فردا در صحن علنی مجلس بررسی می‌شود

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بعد از حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در این کمیسیون در گفت‌وگوی تلویزیونی در تشریح جزئیات این نشست گفت: یکی از مباحث اصلی مطرح شده در این جلسه موضوع انتصابات جدیدی است که قرار است در روزهای آینده در آموزش و پرورش استان‌ها مطرح شود که نمایندگان مجلس در این باره دغدغه‌های خود را بیان کرده و خواستار دقت بیشتر وزارت آموزش و پرورش در این باره شدند.

وی با بیان اینکه رتبه‌بندی معلمان بایستی خیلی سریع و دقیق اجرایی شود، افزود:‌ نمایندگان در این نشست به وزیر آموزش و پرورش تأکید کردند وقتی قانون رتبه‌بندی معلمان به تصویب رسید بایستی در اجرا دقت بسیار زیادی صورت گیرد و در این زمینه لازم است هیأت‌های ممیزی اقدامات لازم را برای رعایت بخش‌های مختلف قانون و قرارگیری افراد در رتبه واقعی خود که آموزش‌های مهارتی و فناوری و تحصیلی را دارند قرار گیرند.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد:‌ وزیر آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش از برنامه‌های تحولی در این وزارتخانه گفتند و در همین راستا نمایندگان مجلس سوالاتی را از آقای نوری مطرح کردند.

منادی با بیان اینکه طرح رتبه‌بندی معلمان فردا در صحن علنی مجلس بررسی می‌شود، گفت:‌ آموزش و پرورش طلیعه خوبی دارد و احساس می‌کنم که آقای نوری ضمن اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان می‌توانند تحول خوبی را در آموزش و پرورش و معیشت فرهنگیان و ارتقاء منزلت آنان و افزایش کیفیت آموزش را اجرایی کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول