اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نوری: تیم ویژه‌ای آئین‌نامه اجرایی رتبه‌بندی معلمان را تدوین می‌کنند

وزیر آموزش و پرورش از استقرار تیمی ویژه جهت تدوین آئین‌نامه اجرایی نظام رتبه‌بندی معلمان خبر داد و گفت: به محض نهایی شدن این موضوع و ابلاغ آن را اجرایی خواهیم کرد.

نوری: تیم ویژه‌ای آئین‌نامه اجرایی رتبه‌بندی معلمان را تدوین می‌کنند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش امروز (سه‌شنبه 23 آذر) بعد از حضور در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگوی تلویزیونی در تشریح جزئیات این نشست اظهار داشت: هدف اصلی وزارت آموزش و پرورش اجرای سند تحول بنیادین است که قطعا در استقرار این سند نقش معلم و نیروی انسانی به عنوان محوری‌ترین موضوع  مدنظر است.

وی افزود: برای اجرای سند تحول بنیادین قطعا باید معلم از دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی تعیین شود.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به دارای اهمیت بودن عدالت و کیفیت آموزشی برای آموزش و پرورش تصریح کرد: در این نشست تأکید شد که بایستی نیروی انسانی لازم اعم از معلم و کادر اداری برای مناطق محروم و مرزی و حاشیه‌ نشین به صورت اختصاصی تأمین شود و مادامی که این نیروها برای آن مناطق تربیت شوند کیفیت آموزش هم بالا خواهد رفت و بنا داریم تا از نیروهای گذری استفاده کمتری داشته باشیم.

نوری گفت:‌ زیرساخت‌های آموزشی و پرورشی هم در وزارت آموزش و پرورش باید تقویت شود و همین موضوع در دستور کار است.

وی درباره رتبه‌بندی معلمان هم اعلام کرد:‌ به محض اینکه این موضوع مصوب و ابلاغ شود آموزش و پرورش به سمت اجرای آن خواهد رفت البته تیمی برای تدوین آئین‌نامه اجرایی آن در نظر گرفته‌ایم که آنها در حال نوشتن این موضوع هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول