اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تدریس آنلاین خانم معلم در روز ازدواجش

« خانم مرضیه ارذا» معلم پایه ششم شهرستان آمل در روز ازدواجش هم کلاس آنلاین را برگزار کرد و به گفته خودش حضورش در جمع دانش‌آموزان در این روز، این روز را برایش ماندگارتر کرده است.

تدریس آنلاین خانم معلم در روز ازدواجش

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، در حالی شاهد همدلی و مشق مهربانی معلمان هستیم که این مهربانی‌ها از چشم مردم دور نماند؛ از معلمی که در بیمارستان کلاس آنلاین را برگزار کرد تا معلم در خودرو، از معلمی که تا آخرین لحظات مشق مهربانی را زمزمه کرد تا معلمی که کیلومترها در دل کوهستان رفت تا دانش‌آموزان از تحصیل بازنمانند.

طی ۲۲ ماه گذشته از شیوع ویروس کرونا عاشقانه‌های معلمان را روایت کردیم و شاهد فداکاری‌های زیاد معلمان بودیم با وجود اینکه کلاس‌ها به قولی آنلاین شده اما آنان سعی کردند با تمام وجود در کنار اینکه کلاس‌های درس را با چاشنی خلاقیت عجین کردند تمام تلاش خود را در این مسیر به‌کار گیرند  تا دانش‌آموزان خسته نشوند و انگیزه آنان برای تحصیل کم نشود این بار خبرگزاری فارس مازندران به سمت معلمی رفته که روز ازدواجش هم کلاس آنلاین تعطیل نشد و در این روز هم مشغول تدریس به دانش‌آموزان بوده است‌.

خانم مرضیه ارذا معلم پایه ششم شهرستان آمل در روز ازدواجش هم کلاس آنلاین را برگزار کرد و به گفته خودش حضورش در جمع دانش‌آموزان در این روز، این روز را برایش ماندگار کرده است.

 

 

وی در این‌باره در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: پنجمین سال تدریسم را پشت سر می‌گذارم؛ همیشه عشق به بچه ها در وجودم موج می‌زد و همین موضوع باعث شد وارد این حرفه شوم.

مرضیه ارذا با بیان اینکه با توجه به این علاقه وارد دانشگاه فرهنگیان شدم، افزود: درباره برگزاری کلاس آنلاین در روز ازدواجم گاهی به گوشم رسیده که آن روز واجب بود کلاس آنلاین برگزار شود اگر یک روز کلاس درس تعطیل می‌شد مگر چه اتفاقی می‌افتاد و امثال اینها....

 

عکس مربوط به دوران قبل کرونا است

 

این معلم با اشاره به اینکه خودم حس می‌کردم اگر این روزم بدون بچه‌ها سپری شود به من خوش نمی‌گذرد، اضافه کرد:  اگر کرونا نبود دانش‌آموزان را به مراسم ازدواجم دعوت می‌کردم.

ارذا بیان کرد:  چون مراسم ازدواج در روز کاری من برگزار شد، نمی‌توانستم استرسم را کم کنم و حتی برگزاری کلاس آنلاین و حضور در جمع بچه‌ها باعث شد آرامشم بیشتر شود و آن روز هم اگر از جمع بچه‌ها دور بودم حس ناخوشایندی داشتم.

عکس مربوط به دوران قبل کرونا است

 

وی تصریح کرد: دانش‌آموزانم از قبل می‌دانستند و در جریان بودند که مراسم ازدواج من است به همین دلیل وقتی آن روز حضور یافتم صدا می‌فرستادم و روی کارهای‌شان را نظارت می‌کردم، می‌گفتند خانم معلم چرا الان در گروه هستید، شما الان چیکار می‌کنید و در این زمینه بازخوردهای متفاوتی از بچه‌ها بودند که تک تک آن در ذهنم حک شده است.

این معلم با اعلام اینکه بهترین روز زندگی سعی کردم با بچه‌ها باشم، اظهار کرد: در این شرایط کرونایی بچه‌ها در محیط دور از مورسه هستند و دوران مجازی باعث شد بین معلمان و دانش خلا ایجاد شود که طی این مدت سعی کردم ارتباط عاطفی داشته باشیم.

عکس مربوط به دوران قبل کرونا است

 

وی با اشاره به اینکه همیشه دوست دارم با دانش‌آموزان رفیق باشم، گفت: باتوجه به مشکلات، سعی نمی‌کنم به آنان استرس وارد کنم؛ به اعتقادم وقتی با بچه‌ها رفیق باشی دانش‌آموزان نیز کاملا همسو پیش می‌روند.

 

 

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول