اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مطیعی: نیروهای انقلاب مشاوران امین استاندار سمنان هستند/ کمک به دولت انقلابی بدون هیچ توقعی انجام می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: ارتباط نیروهای انقلاب اسلامی با استاندار سمنان بسیار نزدیک است و این نیروها به‌عنوان مشاوران امین استاندار و بدون هیچ توقع و انتظاری در حال کمک به دولت انقلابی هستند.

مطیعی: نیروهای انقلاب مشاوران امین استاندار سمنان هستند/ کمک به دولت انقلابی بدون هیچ توقعی انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در همایش نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان که با همکاری مشترک شورای ائتلاف و شورای وحدت اصولگرایان استان و با حضور غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، نورالدین قدیمی معاون امور استان‌های شورای ائتلاف و سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان به همراه اعضای شورای ائتلاف استان و شهرستان‌ها برگزار شد، اظهار کرد: نیروهای انقلاب اسلامی امروز دغدغه نظام، رهبری و دین را دارند و بر همین اساس، دغدغه‌هایی را مطرح می‌کنند.

وی تصریح کرد: در شرایطی که پس از هشت سال زحمت و دغدغه، نامهربانی و سوءمدیریت امروز دور هم جمع شده‌ایم، باید بدانیم که وحدت رمز پیروزی است و خوشبختانه همه نیروها منسجم در استان سمنان در گروه‌ها، تشکل‌ها و احزاب مختلف در حال فعالیت هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان ادامه داد: نیروهای ائتلاف انقلاب اسلامی روابط حسنه و دوستانه‌ای با شورای وحدت اصولگرایان و گروه‌های دیگر در استان سمنان دارند و انسجامی که در استان سمنان رخ داده، به‌عنوان یک نمونه قابل توجه است.

مطیعی گفت: اثرات این وحدت و همدلی در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی نمایان شد و حرکت‌های خوبی در استان سمنان صورت گرفت و همه هم‌عهد، هم‌پیمان و همسو بودند و در کنار یکدیگر کار را به‌خوبی پیش بردند.

وی تصریح کرد: نیروهای انقلاب اسلامی که عشق به امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در دل دارند، نمی‌توانند نسبت به یکدیگر ناراحت باشند و همسویی را کنار بگذارند و این امر در استان سمنان به‌خوبی به نمایش گذاشته شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان افزود: جلسات متعددی در تهران برای تقویت انسجام نیروها گذاشته شده است تا وحدت در سطح عالی در کل کشور برقرار شود و امروز وحدت و انسجام خوبی در استان سمنان پابرجاست.

مطیعی گفت: ارتباط نیروهای انقلاب اسلامی با استاندار سمنان نیز بسیار نزدیک است و این نیروها به‌عنوان مشاوران امین استاندار و بدون هیچ توقع و انتظاری در حال کمک به دولت انقلابی هستند.

وی با بیان اینکه همراهی خوبی امروز در میان نیروهای انقلابی و بدنه دولت برقرار است، گفت: باید تلاش شود تا در راستای افق رهبر معظم انقلاب اسلامی برای تشکیل تمدن نوین اسلامی قدم برداریم.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول