اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اعلام حمایت شورای ائتلاف از استاندار جدید سمنان/ برای رفع مشکلات مردم در کنارتان هستیم

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد: باید با تبدیل استان به صحنه کار و فعالیت و تلاش، برای حل مشکلات و دغدغه‌های مردم تلاش کرد.

اعلام حمایت شورای ائتلاف از استاندار جدید سمنان/ برای رفع مشکلات مردم در کنارتان هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان در پیامی به سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار جدید سمنان تأکید کرد: استان اخلاق‌مدار، فرهنگی و ولایت‌مدار سمنان این افتخار را دارد که در دو انتخابات ریاست جمهوری در سال‌های ۱۳۹۶ و ۱۴۰۰ بالاترین رأی را نسبت به رقبا به آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی تقدیم داشته و با رأی به گفتمان اصیل انقلاب، پایبندی خود را حتی در سخت‌ترین شرایط به نظام و انقلاب به اثبات رسانده است.

در ادامه می‌خوانیم: انتخاب آیت‌الله رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰ موجی از امید و نشاط بین نیروهای انقلابی و جوانان حزب اللهی به وجود آورد و این احساس را ایجاد کرد تا با بازگشت نیروهای انقلابی به صحنه مدیریت استان و بر اساس مدل مدیریت جهادی و پاسخ به انتظارات و خواسته‌های به‌حق مردم و احیای سرمایه اجتماعی از دست رفته، بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی نظام یعنی رضایتمندی مردم به بهترین شکل تقویت شود.

این بیانیه می‌افزاید: اخلاق و صداقت آیت‌الله رئیسی راز اعتماد مردم به ایشان است که باید با تبدیل استان به صحنه کار و فعالیت و تلاش برای حل مشکلات و دغدغه‌های مردم به‌خوبی از آنها صیانت کرد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان تصریح کرد: مردم اینک انتظار دارند شعارهای ریاست جمهوری را در عمل مشاهده کرده و شیرینی و حلاوت آن را با تمام وجود احساس کنند و این مأموریت سنگین امروز روی دوش شما قرار گرفته است.

در این بیانیه می‌خوانیم: عقیده ما بر این است به‌عنوان نیروهای انقلابی که در این چهار سال حامی اصلی آیت‌الله رئیسی بوده و بین مردم اعتمادسازی کرده‌ایم و شما که مسؤولیت اجرایی کردن اهداف و برنامه‌های دولت را در استان بر عهده گرفته‌اید، وظیفه و مأموریتی مشترک داریم.

در بخش دیگری آمده است: از این‌رو، در قامت نیروهای مدافع انقلاب در استان که در قالب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از سال ۱۳۹۶ با آیت‌الله رئیسی برای تشکیل دولت انقلابی میثاق‌نامه امضا کرده‌ایم، ضمن اعلام حمایت و آمادگی خود برای نهایت همکاری، بیان می‌داریم توان و ظرفیت‌های نیروهای انقلابی استان دارایی ارزشمندی است که از امروز برای تحقق تمام شعارها، اهداف و وعده‌های دولت سیزدهم در خدمت شما قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول