اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

کارخانه بازیافت هواپیماهای مسافربری در همدان تأسیس می‌شود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: کارخانه بازیافت هواپیماهای مسافربری در همدان تأسیس می‌شود.

کارخانه بازیافت هواپیماهای مسافربری در همدان تأسیس می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سعید نظری ظهر امروز در صحن شورای اسلامی شهر همدان اظهار کرد: شرکت تعمیرات هواپیمایی فارسکو با مشارکت شهرداری، کارخانه بازیافت هواپیماهای مسافربری را در مجاورت فرودگاه همدان احداث خواهد کرد که پیشنهاد مشارکت این پروژه عظیم صنعتی را به شهرداری ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه پروژه صنعتی بازیافت هواپیما در اشتغال و درآمدهای پایدار تأثیر مستقیم و غیرمستقیم دارد گفت: مسئولان استان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شهردار و اعضای شورای شهر همدان طی جلسات و بازدیدهای به‌عمل آمده از شرکت فارسکو و براساس نیاز کشور برای بازیافت هواپیماهای مسافربری، مقدمات راه‌اندازی این مجموعه صنعتی را فراهم کرده‌اند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر همدان افزود: انبوه هواپیماهای فرسوده داخلی و همچنین مقرون به‌صرفه بودن بازیافت هواپیماهای کشورهای همسایه در ایران از جمله دلایل توجیهی این طرح است.

وی توانمندی‌های شرکت فارسکو را برشمرد و ادامه داد: بر اساس بررسی‌های کارشناسان و استانداردهای بین‌المللی، همدان منطقه مناسبی برای این پروژه مهم است و علی‌رغم اینکه هیچگونه آسیب زیست‌محیطی وجود ندارد، در بحث جذب سرمایه‌، توریسم، اشتغال، درآمدهای پایدار و گسترش آموزش‌های مهارتی و تخصصی تأثیرات مثبت فراوانی برای همدان خواهد داشت.

نظری شرکت فارسکو را مجموعه‌ عظیم مهندسی در زمینه تعمیرات هواپیمایی معرفی کرد و گفت: این شرکت عهده‌دار ارائه خدمات تخصصی تعمیرات اساسی هواپیماهاست که با رعایت استانداردهای بین‌المللی، براساس مجوزهای سازمان هواپیمایی کشوری خدمت می‌کند.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول