اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

احداث نخستین کارخانه بازیافت هواپیمای خاورمیانه در همدان

نماینده مردم همدان وفامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: اولین کارخانه بازیافت هواپیما در خاورمیانه در همدان احداث می‌شود.

احداث نخستین کارخانه بازیافت هواپیمای خاورمیانه در همدان

حمیدرضا حاجی‌بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از تشکیل جلسه مقدماتی برای احداث کارخانه بازیافت هواپیما در همدان خبر داد و اظهار کرد: به منظور فعال سازی کامل فروردگاه همدان، ایجاد پروازهای مستمر از این فرودگاه، جلسه مشترکی با امیر سرتیپ بنی‌طرفی مشاور عالی وزیر دفاع و سردار طلایی‌نیک با حضور حجت‌الاسلام فلاحی در محل کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات تشکیل شد.

وی با بیان اینکه در این نشست بر اشتغالزایی، فعالیت و پرواز  مستمر از فرودگاه از استفاده کامل از ظرفیت استان تاکید شد افزود: استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان، توانمندسازی بومی و تولیدات استان مورد استفاده در بازیافت هواپیماها قرار خواهد گرفت از محورهای دیگر این نشست بود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه امکان‌سنجی این پروژه با توجه به ظرفیت ها و موقعیت استراتژیک جغرافیایی همدان، در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت.

وی ضمن اعلام اینکه دستور امکان سنجی و مطالعات مقدماتی پروژه توسط وزیر راه و شهرسازی صادر شده است، اظهار کرد: ساماندهی هواپیماها و بازیافت آنها در فروردگاه همدان انجام خواهد شد که ظرفیت ارزشمندی برای اشتغالزایی پایدار، توسعه شرکت‌های دانش بنیان و  فناوری‌های روز محسوب می‌شود.

انتهای پیلام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول