اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

عدم تخصیص تسهیلات کم‌بهره‌ به شهرداری شهرکرد

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: در راستای رفع مشکلات و درآمدزایی برای شهرداری می‌طلبد تسهیلات کم‌بهره از وزارت کشور به این شهرداری تخصیص یابد.

عدم تخصیص تسهیلات کم‌بهره‌ به شهرداری شهرکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدرضا بیاتی عصر امروز  در حاشیه بازدید استاندار از مجموعه شهرداری و شورا گفت: برنامه‌محوری و محله‌محوری یکی از برنامه‌های شورای ششم است که در این راستا عدالت در توزیع امکانات و خدمات در مناطق مختلف و ایجاد شهر الکترونیک مورد توجه می‌باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد افزود: مبلمان شهری، ورودی‌های شهر، فضای سبز، تقاطع‌های غیرهمسطح، کمربندی‌ها مورد توجه جدی مجموعه مدیریت شهری است.

وی عدم‌استفاده از تسهیلات وزارت کشور را یکی از مشکلات مرکز استان دانست و بیان کرد: تسهیلات کم‌بهره‌ای که برای درآمدزایی شهرداری می‌باشد در مرکز استان استفاده نشده است که انتظار داریم در راستای جذب این تسهیلات کمک شود. 

بیاتی با اشاره به مشکلات اراضی ناحیه غرب ادامه داد: این اراضی در چندین سال گذشته به مالکان واگذار شده اما امروز زندگی مردم این ناحیه را تحت تاثیر قرار داده و مشکلاتی ایجاد کرده است. 

وی گفت: مشکلاتی نیز در منظریه وجود دارد که می‌توان هزینه‌های باقی‌مانده را برآورد و این محله به شهرداری واگذار شود.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: اعتبارات بازآفرینی برای ناحیه غرب و جنوب شهر باید توسط راه و شهرسازی پیگیری و در این مناطق هزینه شود.

وی با اشاره به مشکلات مالی شهرداری گفت: باید کمک شود تا مشکلات مالی شهرداری و پرداخت حقوق پرسنل رفع شود.

انتهای پیام/68036

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول