اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

جلسه ویژه برج‌های دوقلو در شهرداری شهرکرد برگزار شد/ ایده جدیدی در کار نیست

شهردار شهرکرد گفت: تعیین تکلیف برج دوقلو را در دستور کار قرار داده‌ایم و از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه‌گذار در این پروژه استفاده خواهیم کرد.

جلسه ویژه برج‌های دوقلو در شهرداری شهرکرد برگزار شد/ ایده جدیدی در کار نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، شامگاه چهارشنبه جلسه هم‌اندیشی برج دوقلو با حضور شهردار، اعضای شورای شهر، کارشناسان مدیریت شهری و قضایی برگزار شد و کارشناسان بر اساس تجارب و تخصص خود نقطه نظرات را اعلام و در خصوص کیفیت اجرا و رعایت موارد فنی و نظارت دقیق بر این پروژه بحث و تبادل نظر کردند.

محمدتقی جاپلقی در این جلسه گفت: برج دوقلوی شهرکرد در زمینی به مساحت حدود ۶ هزار مترمربع در ۲۶ طبقه طراحی شد که واحدهای تجاری، خدماتی، درمانی، اداری، رفاهی و تفریحی از بخش‌های پیش‌بینی شده در این پروژه بود.

وی افزود: این پروژه با هدف رونق شهر، رونق کسب و کار، شکل دادن و زیباسازی شهری و نمادی از توسعه شهرکرد بنا نهاده شد.

شهردار شهرکرد با اشاره به فراخوان جهت جذب سرمایه‌گذار برای این پروژه بیان کرد: به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای تکمیل برج هستیم و با صاحب‌نظران در این خصوص مشورت می‌شود.

شهرداری به پیمانکار برج‌های دوقلو بدهکار نیست

جاپلقی با بیان اینکه این پروژه در حال حاضر ۳۲درصد پیشرفت فیزیکی دارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر هیچ بدهی به شرکت پیمانکار و مشاور نداریم و برای ادامه کار باید برنامه‌ریزی لازم صورت پذیرد. 

وی گفت: شهر متعلق به مردم است و شورا و شهردار خادمان مردم هستند و برای خدمت صادقانه به مردم از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنیم. 

محمدرضا بیاتی در ادامه جلسه خاطرنشان کرد: با بهره‌گیری از بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیاء به دنبال اجرای پروژه‌هایی همچون برج دوقلو و روگذر و زیرگذر و تقاطع‌های غیرهمسطح هستیم.

رئیس شورای شهر شهرکرد افزود: همچنین با مشارکت بنیاد مسکن و شرکت توسعه مسکن به دنبال آن هستیم تا از خام‌‌فروشی زمین جلوگیری و برای املاک ارزش افزوده ایجاد شود. 

وی بیان کرد: در راستای توسعه شهری برنامه‌‌محور حرکت خواهیم کرد و در تلاش هستیم از مشارکت مردم و سرمایه‌گذاران بهره‌مند شویم.

فرهاد رئیسی عضو سابق شورای اسلامی شهرکرد در این جلسه تصریح کرد: با توجه به کمبود پارکینگ در این برج، ترافیک شدیدی در محدوده برج ایجاد خواهد شد. 

عضو سابق شورای اسلامی شهرکرد گفت: مزایده، مشارکت و تکمیل توسط شهرداری، سه پیشنهاد شهرداری به شورا بوده و اعضای شورا فروش را مصوب و فرمانداری نیز موافقت کرد. 

رئیسی ادامه داد: باتوجه به رایزنی که شورای پنجم با قرارگاه خاتم الانبیاء داشته است اما قرارگاه در پروژه‌های تجاری مشارکت نمی‌کند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول