اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

ثبت کامل اطلاعات کارکنان استانداری مرکزی در سامانه پاکنا

معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری مرکزی گفت: تمام اطلاعات مربوط به کارکنان زیرمجموعه استانداری مرکزی در سامانه «پاکنا» ثبت شده است.

ثبت کامل اطلاعات کارکنان استانداری مرکزی در سامانه پاکنا

خبرگزاری فارس اراک؛ بر اساس قانون برنامه ششم توسعه باید همه دستگاه‌های اجرایی مشمول ماده ۲۹ قانون برنامه ششم اطلاعات مربوط به حقوق و مزایای کارکنان خود را در سامانه‌ «پاکنا» (پایگاه اطلاعات کارکنان نظام اداری) ثبت کنند.

 در راستای این قانون دستگاه‌های اجرایی موظف شدند در صورت جذب نیرو اطلاعات آن فرد را در سامانه پاکنا ثبت کند،   

۲۸ آبان ماه معاون رئیس جمهور فرصت ۱۵ روزه‌ای را به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کرد که بر اساس آن دستگاه‌ها فرصت داشتند اطلاعات مربوط به حقوق و مزایا و اطلاعات کارکنان خود را در سامانه ثبت و تکمیل کند.

در این رابطه معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری مرکزی به خبرنگار فارس گفت: تمام اطلاعات مربوط به کارکنان زیرمجموعه استانداری مرکزی در سامانه «پاکنا» ثبت شده است.

مجتبی آل یاسین اظهار کرد: تمام اطلاعات مربوط به کارکنان زیرمجموعه استانداری مرکزی اعم از استانداری، فرمانداری‌ها، بخشداری‌های سراسر استان در سامانه «پاکنا» ثبت شده است.

 وی تصریح کرد: این اطلاعات مربوط به تمامی نیروهای رسمی، پیمانی، قراردادی و شرکتی است.

معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری مرکزی با بیان اینکه بنابر قانون پنج ساله ششم توسعه هر گونه پرداختی به کارکنان دستگاه‌های اجرایی منوط به ثبت در این سامانه است، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان نیز تا ماه جاری فرصت دارند اطلاعات همه نیروهای انسانی با هر شیوه ارتباط کاری با دستگاه ‌ها را در سامانه پایگاه اطلاعات کارکنان نظام اداری «پاکنا»  ثبت کنند.

به گزارش فارس بروزرسانی تشکیلات و پست‌های سازمانی، ثبت حقوق و مزایای کارکنان در سامانه حقوق و مزایا، اطلاعات تمام نیروهای ساعتی، پاره وقت، قراردادی، حق التدریس، امریه، شرکتی به کار گیری شده، اطلاعات کارکنان رسمی، پیمانی، قرارداد کارمعین(مشخص)، قرارداد کارگری و ... در سامانه پاکنا مورد نظر است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول