اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ثبت اطلاعات ۴۲ هزار و ۴۷ نفر از کارکنان همدان در سامانه «پاکنا»

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری همدان با بیان اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی استان همدان تا پایان آذرماه اطلاعات کارکنان خود را در پاکنا ثبت کنند گفت: تا کنون اطلاعات ۴۲ هزار و ۴۷ نفر از کارکنان شاغل به ثبت رسیده است.

ثبت اطلاعات ۴۲ هزار و ۴۷ نفر از کارکنان همدان در سامانه «پاکنا»

سید محمدرضا میرصفدری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: با توجه به لزوم بررسی وضعیت نیروهای انسانی شاغل در دستگاه‌های اجرایی، تمام دستگاه‌ها اعم از مشمول و و غیر مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری، اطلاعات همه نیروهای انسانی با هر شیوه ارتباط کاری با دستگاه ‌ها باید در سامانه پایگاه اطلاعات کارکنان نظام اداری «پاکنا» تا پایان آذر ماه ثبت شود.

وی افزود: بروزرسانی تشکیلات و پست‌های سازمانی، در سامانه ملی مدیریت ساختار، ثبت و به روزرسانی حقوق و مزایای کارکنان در سامانه حقوق و مزایا، اطلاعات تمام نیروهای ساعتی، پاره وقت، قراردادی، حق التدریس، امریه، شرکتی به کار گیری شده، اطلاعات کارکنان رسمی، پیمانی، قرارداد کارمعین(مشخص)، قرارداد کارگری و ... در سامانه پاکنا، مورد نظر است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری همدان تصریح کرد: بنابر قانون پنج ساله ششم توسعه و ابلاغیه ۴۸۵۷۹ مورخ ۹ آذرماه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی هر گونه پرداختی به کارکنان دستگاه‌های اجرایی منوط به ثبت در این سامانه است.

وی در پایان سخنانش تأکید کرد: تا کنون اطلاعات ۴۲ هزار و ۴۷ نفر از کارکنان شاغل در دستگاه‌های استان همدان در سامانه پاکنا به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/ 89040/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول