اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آبرسانی سیار در تاریخ ۵۵ ساله آبفا اصفهان بی‌سابقه بود

سخنگوی آبفای استان اصفهان گفت: در تابستان امسال نزدیک به ۶۲ میلیون لیتر آب با استفاده از ۵ هزار و ۸۰۰ تانکر آبرسان بین شهروندان و روستاییان توزیع شد که در تاریخ ۵۵ ساله این شرکت بی‌سابقه بود.

آبرسانی سیار در تاریخ ۵۵ ساله آبفا اصفهان بی‌سابقه بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی آبفا، مهرداد خورسندی، سخنگوی آبفای استان اصفهان اظهار داشت: با توجه به سردی هوا و شرایط دمایی موجود، میزان ۱۱ مترمکعب بر ثانیه آبی که از تصفیه‌خانه آب بابا شیخعلی (سامانه اول آبرسانی) وارد مدار بهره‌برداری می‌شود، کفاف نیاز شرب و بهداشت جمعیت ۵۸ شهر و ۳۸۰ روستای طرح آبرسانی اصفهان بزرگ را می‌دهد.

وی گفت: به دنبال سرد شدن هوا و کاهش میزان مصرف مشترکان، در حال حاضر هیچ آبی از چاه‌های متفرقه استحصال و وارد شبکه آبرسانی این مناطق نمی‌شود و آب تصفیه خانه باباشیخعلی کفاف شرب و بهداشت را می‌دهد.

خورسندی گفت: شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در تابستان امسال از چاه‌ها و تصفیه خانه آب باباشیخعلی در مجموع تا ۱۳ هزار و  ۸۰۰ لیتر بر ثانیه آب تولید و تصفیه می‌کرد، در حالی که مصرف آب در برخی از ساعات اوج مصرف به حدود ۱۸ هزار لیتر در ثانیه می‌رسید و همین کمبود ۴ هزار و ۳۰۰ لیتر در ثانیه‌ای سبب کاهش فشار شبکه و قطع آب در تعداد زیادی از شهرها و روستاها می‌شد.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفای استان اصفهان ادامه داد: برای رفع این مشکل در تابستان امسال نزدیک به ۶۲ میلیون لیتر آب با استفاده از ۵ هزار و ۸۰۰ تانکر آبرسان بین شهروندان و روستاییان به ویژه در شهرهای اصفهان، فلاورجان، زیار، بهارستان، دولت‌آباد و اردستان توزیع شد که در تاریخ ۵۵ ساله این شرکت بی‌سابقه بود.  

خورسندی با بیان اینکه آبفای استان اصفهان با بهره‌گیری از سامانه‌های تله متری و تله کنترل سعی در مدیریت فشار و تأمین آب شرب پایدار جمعیت تحت پوشش دارد، بیان کرد: امید است شهروندان گرامی و روستاییان نیز همچنان با رعایت صرفه‌جویی و مدیریت مصرف بهینه آب، این شرکت را در ارائه خدمات بی‌وقفه به مردم یاری کنند.  

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول