اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

شهید همدانی به همه مسائل نگاه فرهنگی داشت

فرزند شهید همدانی با بیان اینکه شهید همدانی به همه مسائل نگاه فرهنگی داشت گفت: این همان نگاهی است که انقلاب و امام به شاگردانش انتقال داده است.

شهید همدانی به همه مسائل نگاه فرهنگی داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، وهب همدانی صبح امروز در آیین پایانی جشنواره سراسری حبیب حرم در همدان اظهار کرد: نگاه شهید همدانی به عنوان یک فرمانده صرفا نگاه نظامی نبود و در همه موضوعات نگاه فرهنگی داشتند.

وی بیان کرد: از ابتدای ورود ایشان به صحنه مبارزات شکل دادن هیات رزمندگان سپاه همدان و تشکیل کانون بسیج با موضوع دفاع مقدس و ارتباط نزدیکی که با هنرمندان در حوزه هنری داشتند همگی جای صحبت زیادی دارد که مجال بیان آن نیست.

فرزند شهید همدانی به خاطره‌ای از پدر و ارتباط او با هنرمندان پرداخت و گفت: یکی از هنرمندان هر از گاهی به محل کار سردار می‌رفت که برای برخی خوشایند نبود، وقتی این مسئله به گوش سردار رسید، شهید همدانی گفته بود ایشان چیزی دارد که من و شما نداریم، او هنر خود را در راه انقلاب و شهدا هزینه می‌کند و باید از این ظرفیت استفاده شود.

 وی به خاطره دیگری از روزهای قبل از سفر آخر شهید همدانی اشاره کرد و افزود: شهید همدانی در جمع خانواده عنوان کرد این سفر، آخرین سفر من است که وقتی با گریه خواهرم مواجه شد او را آرام کرد و گفت اگر من صدای مظلومی را حتی در آمریکا بشونم و بتوانم اثرگذار باشم، از کمک به او دریغ نمی‌کنم.

همدانی با بیان اینکه نگاه فرهنگی و دشمن‌ستیز نگاه انقلاب و امام راحل است که به جامعه منتقل شده است افزود: این نگاه متعالی است که یک فرمانده نظامی رفتار عاطفی دارد و این از خصوصیات مجاهدین فی‌سبیل‌الله است.

وی تا‌کید کرد: امروز انقلاب اسلامی ثمره خون‌ شهداست که در اختیار ما قرار گرفته است، گنجی که هر آنچه بتوانیم باید از آن برداشت کنیم و هنر یکی از ظرفیت‌هایی است که این نگاه متعالی را به نسل‌های بعدی انتقال می‌دهد.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول