اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

انتقاد از روند طولانی تعیین‌تکلیف برج‌های دوقلو/ شورای شهرکرد با مزایده پروژه موافقت کرد

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: اعضای شورا با مزایده برج‌های دوقلو موافقت کرده‌اند و شورای شهر در حال حاضر باید شرایط مزایده را به رای بگذارد و سریع‌تر این مزایده را به نتیجه برساند.

انتقاد از روند طولانی تعیین‌تکلیف برج‌های دوقلو/ شورای شهرکرد با مزایده پروژه موافقت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فرهاد رئیسی صبح امروز در سیصد و سی و سومین جلسه علنی شورای شهر شهرکرد با بیان اینکه دفاع از منافع مردم و شهر از جمله وظایف نمایندگان مردم در شورای شهر است، گفت: برخی بر این باورند که ساخت و ساز در شهر موجب توسعه می‌شود اما توسعه زمانی رخ می‌دهد که در کنار آن پارک، پارکینگ و تمام موارد مربوط به ساختمان‌سازی دیده شود.

رئیس‌ شورای اسلامی شهرکرد ادامه داد: باید در کنار ساخت و سازها برابر قوانین و مقررات، حداقل ۷۰ درصد زیرساخت‌های لازم برای یک شهر هوشمند نیز ایجاد شود.

وی بیان کرد: در ساخت و سازها باید همه مردم به یک چشم دیده شوند و دریافتی جرایم، غیرمتعارف نباشد و به گونه‌ای برخورد شود که شهروندان ساکن در بافت فرسوده تشویق به ساخت و ساز برای مسکن مقاوم شوند.

پروژه برج دوقلو باید سریع‌تر تعیین تکلیف شود

رئیسی با بیان اینکه پروژه برج دوقلو باید سریع‌تر تعیین تکلیف شود، افزود: پروژه برج دوقلو را کسانی اجرا کردند که شهرداری را حیات خلوت خود می‌دانستند و فعالیت سه دوره شورا را به خود مشغول کرده‌اند و امروز به عنوان نمایندگان مردم باید دلشان برای شهر بسوزد و سریعا در تعیین تکلیف آن کمک کنند.

وی با بیان اینکه شهرداری ۳ پیشنهاد برای تعیین تکلیف برج‌ها به صحن علنی شورا ارائه کرده است، گفت: مزایده، مشارکت و تکمیل توسط شهرداری، سه پیشنهاد شهرداری بوده و اعضای شورا با مزایده برج‌ها موافقت کرده‌اند و شورای شهر در حال حاضر باید شرایط مزایده را به رای بگذارد و سریع‌تر این مزایده را به نتیجه برساند.

 رئیس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه تا پایان هفته بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری باید تعیین تکلیف شود، تصریح کرد: بودجه سال آینده ۵۲۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده که نسبت به بودجه سال گذشته حدود ۱۲۵ درصد افزایش داشته و به صورت پروژه‌محور پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/68036

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول