اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

امام جمعه قشم: بسیج نیرویی مقتدر و پایان‌ناپذیر است

امام جمعه شهرستان قشم گفت: بسیج نیرویی مقتدر، شجاع و انقلابی با ظرفیت های پایان ناپذیر برای نظام و انقلاب شکوهمند اسلامی است.

امام جمعه قشم: بسیج نیرویی مقتدر و پایان‌ناپذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی در همایش بزرگ بسیجیان قشم که با حضور بیش از صدها نفر از زنان و مردان بسیجی برگزار شد، بیان کرد: اخلاق‌مداری و جذب حداکثری بر اساس مبانی و اصول انقلاب از جمله مواردیست که می تواند تفکر بسیج را در سطوح مختلف گسترش دهد.

وی ادامه داد: اخلاق یک بسیجی که بر پایه درایت، کیاست و شجاعت بنا شده در جذب حداکثری بر اساس مبانی و اصول انقلابی می تواند زمینه ساز گسترش و صدور تفکر بسیج به اقصی نقاط جهان شود.

امام جمعه شهرستان قشم اظهار کرد: حفظ اصول اخلاقی جزو اولویت های اصلی بسیج است و تجربه تاریخ نشان می‌دهد که هر کجا از مواضع اخلاقی عقب‌نشینی شد، در همان موارد به مشکل برخورد کردیم.

همایش بزرگ بسیجیان قشم با حضور امامان جمعه شیعه و اهل سنت قشم، امام جمعه میناب، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم و نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان سلحشور شهرستان همراه با پخش زنده پیام مقام معظم رهبری روز چهارشنبه در مصلی امام علی(ع) این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/88050

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول