اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

افتتاح 10 منزل مسکونی محرومان در هفته بسیج در قشم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم گفت: به مناسبت هفته بسیج 10 باب منزل مسکونی به ارزش بالغ بر 20 میلیارد ریال در روستاهای قشم و جزیره هنگام افتتاح می شود.

افتتاح 10 منزل مسکونی محرومان در هفته بسیج در قشم

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حجت امیری‌کیا ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: این منازل با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) در روستاهای زینبی، گیاهدان، رمکان، مِسِن، کوشه و جزیره هنگام و با زیربنای تقریبی هر کدام 60 مترمربع احداث شده اند.

وی با بیان اینکه در این هفته 141 ویژه برنامه در سطح شهرستان قشم برگزار می شود، افزود: 20 برنامه شاخص توسط بسیجیان در جای جای جزیره برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم و جزایر، برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده های شهدا وایثارگران، برگزاری مراسم ملی و مذهبی، برگزاری نشست های بصیرتی و دیدار ویدئو کنفرانسی بسیجیان با رهبر انقلاب را از جمله شاخص ترین برنامه های این هفته برشمرد.

وی همچنین حضور در نمایشگاه بسیج استان و در اختیار داشتن سه غرفه برای به نمایش گذاشتن توانمندی های قشم در حوزه اقدامات قرارگاه های تحول محلات و اشتغالزایی و صنایع دستی را از دیگر برنامه های شاخص در هفته بسیح برشمرد.

سرهنگ امیری‌کیا همچنین بسیج را عصاره نظام دانست و اضافه کرد: بسیج و تفکر بسیجی می تواند بسیاری از مشکلات کشور را حل کند و باید از این ظرفیت در راه سازندگی و مقابله با هجمه‌های دشمن نهایت استفاده را برد.

انتهای پیام/88050

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول