اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

پرداخت ۴۷۰ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به نیازمندان

سرپرست کمیته امداد آذربایجان‌شرقی از پرداخت بیش از ۴۷۰ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت سطح استان در هفت ماهه امسال خبر داد.

پرداخت ۴۷۰ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به نیازمندان

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، غلامعلی ملامهدی در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص وام‌های پرداختی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان‌شرقی، اظهار داشت: این وام‌ها در قالب تسهیلات کارگشایی، مسکن، اشتغال و خودکفایی، درمان و فرهنگی به مددجویان اختصاص پیدا کرده است.

وی افزود: از ابتدای سال‌جاری تا پایان مهر ماه، ۴ هزار و ۶۱۵ فقره وام قرض‌الحسنه از صندوق امداد ولایت به مددجویان سطح استان پرداخت شده است.

سرپرست کمیته امداد آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: در مجموع وام‌های پرداخت شده طی هفت ماهه  امسال بیش از ۴۷۰ میلیارد تومان بوده است.

وی با تاکید بر رعایت دقیق قوانین و مقررات بانک مرکزی از سوی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت متذکر شد: امسال برای ششمین بار این صندوق موفق به دریافت جایزه خوش‌حسابی از سوی بانک مرکزی شد که نشانگر انضباط مالی در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت است.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول