اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

۷۹۴۶ مددجو در آذربایجان‌شرقی صاحب شغل شدند

سرپرست کمیته امداد آذربایجان‌شرقی از صاحب شغل شدن هفت هزار و 946 مددجو در استان خبر داد.

۷۹۴۶ مددجو  در آذربایجان‌شرقی صاحب شغل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،  غلامعلی ملامهدی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: هفت هزار و ۹۴۶ مددجوی تحت حمایت این نهاد در ۷ ماهه نخست سال‌جاری از طریق اجرای طرح‌های شغلی و کاریابی وارد چرخه اشتغال شده‌اند.

وی گفت: یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های کمیته امداد امام (ره) موضوع اشتغال است که این نهاد در سال‌های اخیر توانسته عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد.

ملامهدی افزود: در ۷ ماهه نخست سال‌جاری کمیته امداد آذربایجان‌شرقی توانسته هفت هزار و ۹۴۶ شغل پایدار را برای مددجویان تحت حمایت استان ایجاد کند.

سرپرست کمیته امداد آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: از بین این تعداد ظرفیت شغلی یاد شده، ۶ هزار و ۴۳۰ نفر از طریق اجرای طرح‌های شغلی و یک‌هزار و ۵۱۶ نفر نیز از طریق کاریابی صاحب شغل شده‌اند.

وی ضمن اشاره به نظارت بر طرح‌های شغلی جهت پایدارسازی آنها متذکر شد: قبل از اینکه یک طرح اشتغال از سوی مددجو پذیرفته شود، توانایی وی برای اجرای آن طرح مورد سنجش قرار می‌گیرد و بعد از اجرا نیز نظارت کارشناسان امداد تا زمان پایدار شدن طرح، تداوم دارد.

انتهای پیام/۶۰۰۳۴/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول