اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

مدارس فارس از فردا بازگشایی می‌شود

مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس با اشاره به بازگشایی همه مدارس در این استان از روز اول آذر، گفت: الزام بازگشایی و حضور دانش آموزان در مدرسه برعهده شورای هر مدرسه است.

مدارس فارس از فردا بازگشایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، فرهاد اسماعیلی امروز طی نشستی در آموزش و پرورش اعلام کرد: بر اساس شیوه نامه ۰۶ ستاد ملی مبارزه با کرونا، شورای مدرسه نسبت به امکانات مدرسه برای تعیین تعداد حضور دانش آموزان تصمیم گیری کرده و از منطقه آموزش و پروش مربوط، برای بازگشایی مدرسه مجوز دریافت می‌کند. 

وی با بیان اینکه نیازی به حضور همه دانش آموزان در مدرسه نیست، افزود: در هر کلاس، تعداد محدودی دانش آموز حضور پیدا می کنند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس با اشاره به تاثیر شیوع کرونا بر تعطیلی مدارس گفت: علاوه بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی در کلاس‌های درس، دانش آموزان باید خوراکی‌ها و آب آشامیدنی مورد نیاز را همراه داشته باشند، زیرا بوفه‌های مدارس تعطیل است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه اگر از نظر شورای مدرسه شرایط برای بازگشایی مهیا نباشد، آن مدرسه بازگشایی نمی‌شود، بیان کرد: اسامی همه دانش آموزان در سامانه درخواست سرویس فعال شده است.

اسماعیلی افزود: هماهنگی لازم با شهرداری انجام شده و دانش آموزانی که به سرویس نیاز دارند می‌توانند درخواست خود را همانند سال‌های پیشین در سامانه ثبت کنند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول