اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

نیمی از مردم پرآب‌ترین استان کشور مشکل آب شرب دارند/ سیاست‌های قبلی وزارت نیرو تبعیض‌آمیز بوده

دبیر شورای تبیین بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری گفت: امروز نزدیک به ۵۰ درصد مردم استان چهارمحال‌وبختیاری آب شرب‌شان با مشکل تامین می‌شود سیاست‌گذاری‌های اشتباه در حوزه آب تبعیض‌آمیز بوده‌ است.

نیمی از مردم پرآب‌ترین استان کشور مشکل آب شرب دارند/ سیاست‌های قبلی وزارت نیرو تبعیض‌آمیز بوده

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد پوریا حشمتی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد با اشاره به رویکرد مسئله محوری بسیج دانشجویی گفت: بسیج دانشجویی امروز طلایه‌دار اجرای بیانیه گام دوم و مصداق شکل‌گیری حلقه‌های میانی در حرکت عمومی به سمت چشم‌انداز ترسیم‌شده در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

دبیر شورای تبیین بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری به مسایل استان اشاره کرد و توضیح داد: آب سرمایه اصلی مردم ولایت‌مدار چهارمحال‌وبختیاری است، این روزها خبرهای تلخی مانند خشک شدن چشمه کوهرنگ مردم استان ما را نگران‌تر از پیش کرده‌است این استان پایتخت آب کشور است و سرچشمه سه‌رود مهم کشور اما سهم استفاده از این آب برای مردم استان عادلانه نیست و مردم ما تبعیض را نمی‌پذیرند.

وی با اشاره به سیاست‌های غلط وزارت نیرو و به اوج رسیدن بی‌اعتمادی مردم به سیاست‌گذاری‌های آبی در هشت سال گذشته، تصریح کرد: امروز نزدیک به ۵۰ درصد مردم استان چهارمحال‌وبختیاری تشنه هستند و آب شرب‌شان با مشکل تامین می‌شود سیاست‌گذاری‌های اشتباه در حوزه آب تبعیض‌آمیز بوده‌ است.

حشمتی ادامه داد: بسیج دانشجویی و جنبش‌های دانشجوی استان انتقال غیرقانونی آب را همانند تونل‌های بهشت‌آباد را محکوم و از مسئولان خواستار تسریع خط لوله قانونی و ملی بن بروجن هستند که نیمی از آب شرب اهالی استان چهارمحال‌وبختیاری را تامین می‌کند.

انتقاد از تاخیر در انتخاب استاندار

وی به تاخیر در انتخاب استاندار هم اشاره کرد و ادامه داد: قریب به ۱۰۰ روز از دولت سیزدهم می‌گذرد و استان چهارمحال‌وبختیاری در خصوص استاندار تعیین تکلیف نشده‌است؛ این استان‌ دچار مشکلات فراوانی است از جمله مشکلات آب که خدمتتان عرض کردم شاخص فلاکت و شاخص بیکاری در این استان که دارای منابع و ظرفیت‌های گوناگون است، شایسته نیست.

انتهای پیام/3339

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول