اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

استاندار هرمزگان: همه کمک‌ها باید از مسیر هلال احمر باشد/ توزیع آب معدنی کار صنایع نیست

استاندار هرمزگان گفت: همه کمک‌ها باید از مسیر هلال احمر باشد و صنایع هرمزگان می‌بایست وظیفه سنگین‌تری در بازسازی مناطق زلزله‌زده به عهده بگیرند.

استاندار هرمزگان: همه کمک‌ها باید از مسیر هلال احمر باشد/ توزیع آب معدنی کار صنایع نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی صبح امروز در ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران هرمزگان در بخشداری فین اظهار کرد: همه ها کمک ها باید از مسیر هلال احمر باشد.

وی افزود: اطمینان بخشی به مردم در توزیع عادلانه امکانات، زمینه مشارکت مردم بیشتر را برای کمک رسانی به مناطق زلزله زده را فراهم می کند.

استاندار هرمزگان همچنین تأکید کرد: توزیع آب معدنی و براورده کردن نیازهای اولیه، کار صنایع نیست؛ صنایع وظیفه سنگین تری دارند و باید در بازسازی مناطق زلزله زده مشارکت کنند.

 

دوستی خاطرنشان کرد: همه کمک‌های صنایع به صورت ریالی باید تجمیع و برای بازسازی و نوسازی منازل و خرید تجهیزات منزل مردم که توان مالی لازم را در شرایط کنونی ندارند، استفاده شود.

استاندار هرمزگان گفت: از محل کمک‌های صنایع باید صندوقی تشکیل و کمک‌ها هم عادلانه توزیع شود و روی یک روستا تمرکز نشود.

 

دوستی همچنین افزود: زمان بر بودن فرآیند ساخت و بازسازی منازل بخشی از نگرانی ماست که باید برنامه زمان بندی داشته باشیم و عملکرد دستگاه ها به صورت ویژه پیگیری و رصد شود.

وی اضافه کرد: برنامه تخریب و آوار برداری باید مشخص شود و سقف مناسبی از زمان برای آن لحاظ شود.

استاندار هرمزگان همچنین دستور داد: واحدهای مسکونی که دچار ترک خوردگی شده  تا زمان ساخت واحدهای جدید تخریب نشود؛  مگر اینکه تیم مهندسی به این تشخیص برسد که واحد مسکونی استحکام لازم را ندارد و امکان تخریب و آسیب‌های بعدی وجود دارد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول