اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بی‌تدبیری و سوء مدیریت‌ها عامل تشدید مشکل آب/ از کشاورزان حمایت و مطالباتشان را پیگیری می‌کنیم

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه آب مشکل همه دنیا و کشورمان است، عنوان کرد: بی‌تدبیری‌ها، سوء مدیریت‌ها و کم لطفی‌ها مشکل آب را تشدید کرده است و مردم ما از این مشکل ناراحت هستند.

بی‌تدبیری و سوء مدیریت‌ها عامل تشدید مشکل آب/ از کشاورزان حمایت و مطالباتشان را پیگیری می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، محمدرضا جان‌نثاری ظهر امروز در جلسه تکریم و معارفه فرماندار شهرضا با تأکید بر اینکه فرهنگ تشکر و قدردانی و حفظ کرامت ها باید در جامعه ترویج پیدا کند، اظهار داشت: باید در فرهنگ خودمان فرهنگ تقدیر را گسترش دهیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به پیشینه شهرضا گفت: شهرستان شهرضا مردمان سخت‌کوش، انقلابی و ولایت‌مدار دارد، انسان‌هایی که همیشه روی پای خود ایستادند و متکی به جایی نبوده‌اند، شناخت من از شهرضا گزارشاتی نیست که می‌دهند، من شهرضا را از گردان امام حسین(ع) در جنگ شناختم، شهرضا را آنجا دیدم، استقامت، مردانگی و دلاوری را آنجا دیدم.

وی با بیان اینکه شهید همت نماد شهرضا است، افزود: امروز در دوره‌ای از نظام قرار داریم که مشکلات برای کشور زیاد شده و مردم انتظار دارند همان طور که ۴۰ سال نظام را حفظ کردند امروز به آن‌ها توجه ویژه کنیم و در خدمت‌شان باشیم.

جان‌نثاری با بیان اینکه هر کسی که فکر می‌کند خادم و نوکر مردم است باید مدال افتخار بر گردن بیاویزد، بیان کرد: مردم محکم ‌ایستاده‌اند، اطراف ما گرگ‌ها کمین کرده‌اند و آماده تهاجم هستند اما در جزیره امن جمهوری اسلامی ایران به زندگی ادامه می‌دهیم با وجودی که مشکلات بسیاری داریم و دشمنان از هر نکته و رخنه‌ای می‌خواهند برای تهاجم استفاده کنند.

مردم اجازه سوءاستفاده به دشمنان را نخواهند داد

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه آب مشکل همه دنیا و کشورمان است، عنوان کرد: بی‌تدبیری‌ها، سوء مدیریت‌ها و کم لطفی‌ها مشکل آب را تشدید کرده است و مردم ما از این مشکل ناراحت هستند.

وی ادامه داد: کشاورزان شرق اصفهان از موضوع آب ناراحت هستند و تجمع کردند و بیان مطالبات‌شان حق است و هیچ زیاده‌طلبی ندارند اما دشمن نگاه به جمعیت می‌کند، آن عنصر فاسد منافق بیانیه می‌دهد که از کشاورزان سوءاستفاده کند، آن‌ها مردم ما را نمی‌شناسند و فکر می‌کنند انسان‌های متدین اجازه به دشمن می‌دهند که مورد سوء استفاده قرار بگیرند.

 

از کشاورزان حمایت و مطالباتشان را پیگیری می‌کنیم

جان‌نثاری با تأکید بر اینکه کشاورزان شرق اصفهان چنان سیلی به صورت دشمن خواهند زد که برقش عالم‌گیر شود، گفت: ما از کشاورزان حمایت و مطالبات‌شان را پیگیری می‌کنیم، اجازه نمی‌دهیم رسانه‌های بیگانه از این تجمع سوءاستفاده کنند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با تأکید بر اینکه ما هیچ شأنی نداریم جز خدمت، بیان کرد: زحمات و خدمات اسدی، فرماندار سابق شهرضا قابل تقدیر است، اداره شهرستان در این شرایط بسیار سخت و مشکل است، امروز یک جوان انقلابی و حزب‌اللهی و نوکر مردم این بار را بر عهده گرفته است.

مسؤولان باید در کنار مردم قرار بگیرند

وی اضافه کرد: بعضی از مسؤولان آنقدر ارتفاع گرفتند که نمی‌توانند مردم را بینند این در تراز انقلاب اسلامی نیست، مسؤولان باید آنقدر ارتفاع را کم کنند تا در کنار مردم قرار بگیرند، مسؤولان باید در کنار مردم باشند نه اینکه از بالا به مردم نگاه کنند، اگر امروز بیکاری است، فرماندار باید شب خوابش نبرد و مشکلات را حل کند.

جان‌نثاری خطاب به فرماندار شهرضا گفت: باید سابقه و خدمت شهرضا را دقیق‌تر بخوانید، باید به این مردم خدمت کنید، هیچ حاشیه پذیرفتنی نیست، ۱۰ دقیقه از وقت نباید صرف حاشیه شود، حاشیه‌سازی، دنبال دعواهای سیاسی رفتن، وقت تلف کردن و جلسات بیهوده و عدم کارایی ممنوع است؛ شبانه روز باید کار کرد و از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد، هیچ ظرفیتی نباید در شهرضا مغفول بماند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با تأکید بر اینکه باید برای جریان انقلابی و حزب‌اللهی شهر یک فراغت بستر برای کار کردن ایجاد شود، افزود: امروز یک میدان عملی در خدمتگزاری ایجاد شده است، افسران جنگ نرم باید پای کار بیایند و کمک کنند تا مشکلات برطرف شود.

وی با تأکید باید از ظرفیت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی استفاده شود، خاطرنشان کرد: مردم دیگر نمی‌پذیرند که بگوییم موقعیت نبود؛ هدفمند کار کردن، استفاده از تمام ظرفیت‌ها و جوانان باید مورد توجه واقع شود، خدمت کنید به مردم تا سابقه خوب برایتان باقی بماند.

به گزارش فارس، در این مراسم از خدمات ناصر اسدی، فرماندار سابق شهرضا تقدیر و سید امیر جعفری به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان شهرضا منصوب شد، وی فرماندار نطنز و سرپرست فرمانداری اردستان و معاون اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان را در سوابق خود دارد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول