اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

معاونت سیاسی، پیشران سیاست‌های دولت در اصفهان است

استاندار اصفهان گفت: معاونت سیاسی، پیشران سیاست‌های دولت در اصفهان است؛ همچنین حوزه احزاب و تشکل‌های اجتماعی و نهادهای غیردولتی و هدایت فعالیت‌های فرمانداری‌ها بر عهده معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری است.

معاونت سیاسی، پیشران سیاست‌های دولت در اصفهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، سید رضا مرتضوی روز شنبه در مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری اصفهان اظهار داشت: معاونت سیاسی، پیشران سیاست‌های دولت در اصفهان است؛ همچنین حوزه احزاب و تشکل‌های اجتماعی و نهادهای غیردولتی و هدایت فعالیت‌های فرمانداری‌ها بر عهده معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری است و نیاز است مجموعه‌های صنفی و اقلیت‌ها هم حقوق خود را از این حوزه مطالبه کنند.

 استاندار اصفهان ادامه داد: بسیاری از معضلاتی که امروز در حوزه سیاسی و امنیتی وجود دارد ناشی از کم‌کاری در حوزه‌های اجتماعی است که به‌درستی در آن‌ها عمل نشده و  بعضی مواقع در ردیف و اولویت دوم و سوم قرارگرفته است.

وی اضافه کرد: بخش عمده‌ای از نشاط اجتماعی که امروز مردم از مسؤولان مطالبه می‌کنند، در حوزه وظایف این معاونت تعریف‌شده است.

 مرتضوی گفت: در صورتی‌ که معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی برای رضای خدا و به‌طور کامل به وظایف و تکالیف خود عمل کند، شرایط دیگری در استان رقم خواهد خورد.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: سه مؤلفه حسن تدبیر، انسجام و وحدت اجتماعی و ازخودگذشتگی و ایثار برای موفقیت در فعالیت استانداری و سایر دستگاه‌ها لازم است.

وی با بیان اینکه یک سری نقاط ضعف و قوت در وجود همه ما وجود دارد ادامه داد: تلاش‌ها و خدمات مدیران و کارگزاران نظام اسلامی با عیار عمل صالح سنجیده می‌شود و همه ما باید تجارب این سال‌ها خدمت را باید به دیگران منتقل کنیم و تلاش کنیم که بعد از رفتن از ما به نیکی یاد کنند.

استاندار اصفهان افزود: خداوند فرصت خدمت به مردم را در یک دوره به ما می‌دهد و این تلاش‌ها با عیار عمل صالح و رسیدگی به نیازمندان و مردم در راستای ایجاد سازمانی بهره‌ور در همه شئون،سنجیده می‌شود.

وی ادامه داد: ویژگی‌ها و مختصات مجموعه وزارت کشور و استانداری، از سایر سازمان‌ها بطور کامل مجزاست و حکم والدین را برای سایر نهادها دارد.

مرتضوی بابیان اینکه مجموعه استانداری باید حرکت و روابط سایر دستگاه‌های استان را تنظیم کند اضافه کرد:استانداری وظیفه متفاوتی بر عهده دارد و متولی همه بخش‌های امنیتی، اقتصادی، سلامت، زیرساخت، اجتماعی، آموزشی است و بر اساس چارتی و تکلیفی که مشخص‌شده باید همه این ابعاد را پوشش دهیم.

استاندار اصفهان بابیان اینکه معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری را به‌شخصه با بررسی سوابق عملکرد گذشته ایشان انتخاب کردم تصریح کرد: شایعاتی در فضای مجازی در این زمینه منتشرشده که به‌هیچ‌وجه صحت ندارد؛  قابلیت و شخصیت ویژه وی ما را برای این انتخاب مصمم‌تر کرد.

وی تأکید کرد: معاون جدید سیاسی امنیتی استانداری آشنایی کامل به این حوزه دارد و در سال‌های گذشته در این حوزه فعالیت داشته و به‌عنوان مدیری موفق و فعال در این حوزه هست و با توجه به شرایط کنونی کشور و استان از وی دعوت کردیم تا در ادامه مسیر ما را یاری دهند.

 در پایان این مراسم  محمدرضا جان‌نثاری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان معرفی شد و از حیدر قاسمی که  بیش از سه سال این سمت را بر عهده داشت، قدردانی شد.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول