اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

خدمات‌دهی به بیش از ۳۰۳ هزار نفر در طرح شهید سلیمانی

معاون جوانان جمعیت هلال احمر لرستان از بهره‌مندی بالغ بر ۳۰۳ هزار نفر از طرح شهید سلیمانی خبر داد.

خدمات‌دهی به بیش از ۳۰۳ هزار نفر در طرح شهید سلیمانی

حمید جمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با بیان اینکه جمعیت هلال احمر یک سازمان خیریه است، اضافه کرد: در همین راستا و با شیوع بیماری کرونا اقدام به اجرای طرح‌های بشر دوستانه کرد.

وی از جمله این طرح‌ها را غربال‌گری در ورودی و خروجی شهرها عنوان کرد و گفت: همچنین راه‌اندازی پویش پیشگیری از کرونا در فضای مجازی، تیم‌های حمایت روانی و اجتماعی- فرهنگی و سحاب، مشارکت در ضدعفونی معابر، منازل و... از جمله این اقدامات بوده است.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر لرستان تعداد اعضای شرکت کننده در این طرح‌ها را ۱۹۰۷ نفر برشمرد و گفت: همچنین ۱۹۲ هزار و ۹۸۸ نفر از این طرح‌ها بهره‌مند شدند.

جمشیدی با یادآوری اینکه طی ایام سوگواری محرم و در جهت کنترل و پیشگیری از این بیماری نیز طرح‌هایی اجرا شد، افزود: در این مدت نیز ۹۷۷ شرکت‌کننده حضور داشتند و به ۷۴ هزار و ۴۸۲ نفر خدمات‌دهی کردند.

وی به اجرای طرح ناظران سلامت(طرح شهید سلیمانی) نیز اشاره کرد و با بیان اینکه در این پروژه با دانشگاه علوم پزشکی و سپاه همکاری شد، گفت: بالغ بر ۳۰۳ هزار نفر از این طرح برخوردار شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول