اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

رفع مشکلات امامزاده نجم‌الدین (ع) عزمی جهادی می‌طلبد/ همکاری سپاه برای حل مشکلات امامزاده

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بشاگرد از همکاری سپاه هرمزگان برای آبادانی امامزاده سید نجم‌الدین (ع) خبر داد.

رفع مشکلات امامزاده نجم‌الدین (ع) عزمی جهادی می‌طلبد/ همکاری سپاه  برای حل مشکلات امامزاده

به گزارش خبرگزاری فارس از بشاگرد،  «درکلاهو»نام روستایی دوردست و محروم در شرق استان هرمزگان است که تا مرز بین دو استان هرمزگان و سیستان و بلوچستان فاصله چندانی ندارد.

امامزاده سید نجم‌الدین (ع) در نزدیکی این روستا و در دل محرومیت بخش گافر و پارامون شهرستان بشاگرد واقع شده است. علی‌رغم محرومیت، این مکان مقدس در بین مردم شهرستان بشاگرد، شهرستان‌های همجوار و همچنین استان‌های همجوار بسیار محبوب است، که اوج این محبوبیت را میتوان در روز عرفه و عید قربان با حضور انبوه جمعیت زائر به وضوح دید.

 

با گذشت چندین سال از شهرستان شدن بشاگرد همچنان این مکان مقدس در محرومیت قرار دارد به صورتی که از امکانات اولیه مانند ساختمان و گنبد، برق، آنتن تلفن همراه، سرویس بهداشتی، راه و ... بی بهره مانده است.

رفع مشکلات این امامزاده نیاز به اعتبارات ویژه و عظمی جهادی دارد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بشاگرد در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از همکاری سپاه برای آبادانی این مکان مقدس خبر داد.

حجت‌الله قاسمی گفت: در دیدار چند روز اخیر با سردار هدایت‌الله امیری جانشین سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان و سرگرد مرتضی احتشام مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع) راجب مشکلات امامزاده سید نجم‌الدین (ع) بشاگرد بحث و بررسی شد.

 

 قاسمی اظهار داشت: در این دیدار در مورد مشکل و انتقال آب شرب به این مکان سپاه امام سجاد (ع) قول همکاری را دادند.

رئیس اوقاف و امورخیریه بشاگرد افزود: ماشین آلات سپاه هرمزگان برای ساخت و ساز و انتقال مصالح با اوقاف همکاری خواهند کرد که ان‌شالله شاهد حرکتی جهادی در جهت آبادانی این مکان مقدس خواهیم بود.

 وی بیان داشت: امامزاده سید نجم‌الدین (ع) یکی از مناطق زیارتی بسیار مهم در استان هرمزگان است که باید توجه ویژه به این مکان مقدس شود.

قاسمی گفت: از همکاری صمیمانه سپاه هرمزگان با اوقاف و امور خیریه تشکر و قدردانی می‌کنم و با همکاری این دو نهاد انقلابی مردم عزیز بشاگرد به زودی شاهد تحول در تنها امامزاده این شهرستان خواهند بود.

انتهای پیام/۸۸۰۵۳
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول