اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

64 موقوفه در حاجی‌آباد سنددار شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان گفت: 64 موقوفه در نیمه نخست سال جاری در شهرستان حاجی آباد سند دار شد.

64 موقوفه در حاجی‌آباد سنددار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از  بندرعباس، حجت الاسلام حسین مهدیان اظهار کرد: شهرستان حاجی آباد دارای 325 فقره رقبات‌ است که از این تعداد تا کنون دویست و شصد و هشت رقبه دارای سند می باشند.

وی با اشاره بر اینکه تا سه ماه آینده تمامی موقوفات و رقبات‌ باید سند دار شوند افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در سه ماه آینده  آینده باید تمامی موقوفات و رقباتی که قابلیت اخذ سند دارند، سند دار شوند تا دیگر هیچ موقوفه‌ای بدون سند نباشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان ادامه داد: در سال جاری از مجموع 64 سند صادر شده 57 رقبه متصرفی و 5 رقبه غیر متصرفی 7 مورد منفعتی 57 انتفاعی است.

حجت‌الاسلام والمسلیمن مهدیان با بیان اینکه سند دار شدن موقوفات جز اولویت های کاری است که بصورت جدی پیگیری می‌شود یادآورشد: سند دار شدن موقوفات در جلوگیری از دخل و تصرف های غیر قانونی موقوفات امری مهم است که باید به جد پیگیری شود.

وی با بیان اینکه صیانت از موقوفات سبب آرامش خیال مردم و واقفان می‌شود، گفت: صیانت و حراست از موقوفات سبب رونق وقف در جامعه می‌شود.

مدیرکل اوقاف هرمزگان ضمن قدردانی از تعامل و همکاری اداره کل ثبت اسناد اظهارکرد: سطح تعامل مدیران دستگاههای اجرایی استان بسیار مطلوب است که این مسأله در همکاری ادارات اوقاف و ثبت اسناد نمود بیشتری دارد.

وی تأکید کرد: تعامل و همکاری دستگاههای اجرایی می تواند موجب تسریع در خدمت‌رسانی به مردم شودکه این امر با حفظ روحیه تعامل، همکاری و همدلی در سطح مدیران میسر می‌شود.

انتهای پیام/88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول