اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

پرافتخارترین تیم توپی کرمانشاه در راه رقابت‌های لیگ یک کشور

مدیرعامل باشگاه هندال زاگرس اسلام‌آباد غرب گفت: تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب به عنوان پر افتخارترین تیم توپی ورزش استان کرمانشاه، آماده حضور در مسابقات لیگ دسته یک می‌شود.

پرافتخارترین تیم توپی کرمانشاه در راه رقابت‌های لیگ یک کشور

سجاد اعظم امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: ورزش هندبال از قدیم‌الایام در استان کرمانشاه دارای قدمت و پیشینه است در این رشته ورزشی کرمانشاه بازیکنان خاصی را پرورش داده و در کشور نیز دارای جایگاه خاص و ویژه ای بوده است.

وی گفت: تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب از ابتدا تاکنون فراز و نشیب‌های فراوانی را طی کرده، این تیم به عنوان پرافتخارترین تیم در مقطع بزرگسالان بوده است.

مدیرعامل باشگاه هندال زاگرس اسلام‌آباد غرب گفت: نقطه عطف تیم هندبال زاگرس اسلام‌ آبادغرب حضور در جام باشگاه‌های آسیا است؛ این تیم به علت مسائل مالی و مشکلات کرونا در مسابقات لیگ برتری سال ۹۹ نتوانست شرکت کند و به لیگ یک سقوط کرد در حال حاضر امسال تیم آماده حضور در مسابقات لیگ دسته یک می‌شود.

اعظم ضمن اشاره به افتخارات تیم هندبال زاگرس و پرورش بازیکنان حرفه‌ای در لیگ برتر، گفت: متأسفانه مشکلات مالی باعث شد تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب بعد از بازی‌های آسیایی در لیگ برتر شرکت نکند و همین امر موجب شد این تیم به لیگ دسته یک سقوط کند.

 وی تصریح کرد: طبق اعلام فدراسیون هندبال مسابقات لیگ دسته یک از اول آذرماه به صورت منطقه‌ای و در دو دور و چهار گروه انجام می‌شود و از هر گروه دو تیم صعود می‌کنند  ما تلاش می‌کنیم که در دور دوم کرمانشاه میزبان مسابقات باشد و با تمام توان تلاش خواهیم کرد که جایگاه از دست رفته هندبال اسلام آبادغرب در سال‌های گذشته را به استان برگردانیم.

اعظم در پایان، گفت: باتوجه به هزینه‌های بالای تیمداری از مسؤولان استان انتظار داریم که از تیم‌های شهرستانی حمایت ویژه‌ای انجام پذیرد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول