اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کشف ۲۲ فقره سرقت در ۳ استان کشور

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان از دستگیری سارقان سابقه‌دار و کشف ۲۲ فقره انواع سرقت در سه استان سمنان، تهران و خراسان رضوی خبر داد.

کشف ۲۲ فقره سرقت در ۳ استان کشور

سرهنگ رضا بینقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره کش‌روزنی از مغازه‌داری در شاهرود، کارآگاهان پلیس آگاهی موضوع را مورد پیگیری قرار می‌دهند.

بینقی افزود: بنا بر اظهارات شاکی پرونده، سارقان دو مرد حدود ۳۵ ساله بودند که یک عدد سماور زغالی برنجی طرح جام به ارزش ۲۵ میلیون ریال را ربوده و متواری می‌شوند.

وی با اشاره به تلاش پلیس برای کشف این پرونده از شناسایی محل اختفای متهمان در اطراف منطقه آبشار شاهرود خبر داد و گفت: اقدامات و هماهنگی‌های لازم در این خصوص به عمل آمد و متهمان که چهار نفر غیربومی هستند، در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان با بیان اینکه از متهمان که دو مرد و دو زن هستند، تعدادی کارت عابر بانک متعلق به افراد مختلف کشف شد، تصریح کرد: تحقیقات از متهمان وارد مرحله جدیدی شد و در ادامه بازجویی‌ها مشخص شد که این افراد در قالب یک باند سرقت در سه استان کشور، مرتکب ۲۲ فقره سرقت شده‌اند.

به گفته بینقی، متهمان که به سرقت‌هایی همچون کش‌روزنی، کف‌زنی و کیف‌بازکنی در استان‌های سمنان، تهران و خراسان رضوی اعتراف کرده‌اند، پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول