اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سارقان اماکن خصوصی سرخه دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان از دستگیری سارقان اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا ۱۳ فقره سرقت کشف شد.

سارقان اماکن خصوصی سرخه دستگیر شدند

رضا بینقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سرخه اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و سیم و کابل در سرخه، موضوع در قرارگاه مبارزه با سرقت این شهرستان مطرح شد و شناسایی و دستگیری عاملان یا عاملان در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: کارآگاهان پلیس در بررسی‌های میدانی و اطلاعاتی دریافتند که سارق یا سارقان با استفاده از تاریکی شب و در محل‌های خلوت سوژه خود را انتخاب و اقدام به سرقت می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان با اشاره به تحقیقات فنی و تخصصی پلیس در این راستا گفت: با همکاری عوامل اداره برق منطقه‌ای یک دستگاه پژو ۴۰۵ با تردد مشکوک در محله شهری شناسایی شد.

بینقی تصریح کرد: مأموران انتظامی دو سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را که بامداد همان شب اقدام به تخریب تیر فلزی و سرقت سیم و کابل مخابرات در آن منطقه کرده بودند را شناسایی و دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهمان مقابل دلایل پلیس به ۱۳ فقره سرقت اماکن خصوصی و سیم و کابل در شهرستان سرخه اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: پرونده تکمیلی به همراه سارقان به مرجع قضایی ارسال شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول