اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

از سرگیری پروازهای «تهران-بیرجند-مشهد» در آینده‌ای نزدیک

استاندار خراسان‌جنوبی برقراری مجدد پروازهای تهران- بیرجند – مشهد و بالعکس را پیگیر کرد و این گفت‌وگو قول مساعد «برخور» مدیر عامل شرکت هواپیمایی هما در زمینه برقراری مجدد پروازهای تهران-بیرجند-مشهد و بالعکس در آینده نزدیک را به همراه داشت.

از سرگیری پروازهای «تهران-بیرجند-مشهد» در آینده‌ای نزدیک

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حمید ملانوری در پی لغو پروازهای تهران- بیرجند- مشهد و بالعکس از فرودگاه بیرجند، رفع این مشکل را در گفت‌وگو با مدیر عامل شرکت هواپیمایی هما پیگیری کرد.

وی با تشریح شرایط استان، تصریح کرد: خراسان‌جنوبی، استانی با ظرفیت‌های بکر و به نام در زمینه‌های گردشگری، معدن، مرز و کشاورزی است و برای بهره‌برداری هر چه بیشتر و بهتر از این ظرفیت‌ها، برنامه‌ریزی‌های زیادی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: از جمله این برنامه‌ریزی‌ها می‌توان به سیاست‌های ستاد توسعه خاوران اشاره کرد که با هدف جلب و جذب سرمایه‌گذاران در همین راستا راه‌اندازی شده است.

استاندار خراسان‌جنوبی ادامه داد: با فعال شدن این ستاد، سرمایه‌گذاران زیادی از اقصی نقاط کشور برای حضور و فعالیت در حوزه‌های مختلف ترغیب شده‌اند.

ملانوری متذکر شد: مدیریت استان در پاسداشت این سرمایه‌گذاری، خود را مکلف کرده برای حضور سرمایه‌گذاران و کیفیت‌بخشی به روند کارهایی که آغاز کرده‌اند، شرایط را تسهیل نماید.

وی افزایش تعداد پروازها و ارائه خدمات بهتر و بیشتر در حوزه حمل و نقل را سبب تسهیل شرایط  برای همه به ویژه سرمایه‌گذاران دانست و عنوان کرد: افزایش تعداد پروازها بسترساز توسعه خراسان‌جنوبی است.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه ما مکلف هستیم به منظور برون‌رفت استان از محرومیت و رسیدن این منطقه پرظرفیت به توسعه پایدار تلاش کنیم لذا این آمادگی را در راستای تأمین زیرساخت‌ها و شرایط لازم برای پذیرش پروازهای بیشتر و برقراری پروازهای لغو شده را دار هستیم.

به گزارش فارس؛ این گفتگو، قول مساعد «برخور» مدیر عامل شرکت هواپیمایی هما در زمینه برقراری مجدد پروازهای تهران - بیرجند - مشهد و بالعکس در آینده نزدیک را به همراه داشت.

برنامه‌ریزی شرکت هواپیمایی هما برای افزایش تعداد پروازها نیز از دیگر مباحث مورد گفت‌وگو در این دیدار بود که نتایج خوبی به همراه داشت.

انتهای پیام/3403/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول