اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

شهردار شهرکرد: سرعت‌گیرها کاهش و دوربین‌های مداربسته افزایش می‌یابند

شهردار شهرکرد گفت: سیاست شهرداری حذف سرعت‌گیر و افزایش تعداد دوربین‌های ثبت تخلف برای کنترل سرعت رانندگان است.

شهردار شهرکرد: سرعت‌گیرها کاهش و دوربین‌های مداربسته افزایش می‌یابند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدتقی جاپلقی امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به نحوه کارکرد چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در سطح شهر گفت: در راستای ساماندهی عبور و مرور خودروها و به‌منظور ایمن‌سازی مسیرها و جلوگیری از بروز حوادث با همکاری پلیس راهور چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در شب‌ها و روزهای تعطیل به صورت چشمک‌زن تنظیم شدند.

شهردار شهرکرد با اشاره به اینکه نصب سرعت‌گیر در شهر دغدغه شهرداری نیست، بیان کرد: با توجه به اینکه برخی از رانندگان با سرعت غیرمجاز در معابر شهری رانندگی می‌کنند و جان سایر شهروندان به ویژه عابران پیاده را به‌خطر می‌اندازند، ناچار به احداث سرعتکاه و نصب سرعت‌گیر پلاستیکی در برخی از معابر شده‌ایم.

جاپلقی بیان کرد: سیاست و نگاه جدید حاکم در شهرداری شهرکرد حذف سرعت‌گیرها در سطح شهر برای ارتقای زیبایی و افزایش تعداد دوربین‌های ثبت تخلف برای کنترل سرعت رانندگان است که این امر نیازمند کمک و توجه شهروندان به قوانین راهنمایی و رانندگی است. 

وی با بیان اینکه نظر ما منطبق بر نظر مردم است چراکه حذف سرعت‌گیر‌ها می‌تواند باعث کاهش مشکلات شهروندان در عبور و مرور شود، ادامه داد: مردم از حذف سرعت‌گیرهای غیراصولی و نامناسب راضی هستند و این مهم زمانی محقق می‌شود که حقوق و فرهنگ شهروندی در شهرمان حاکم شود، که بی‌شک همراهی و همکاری شهروندان عزیز در این امر نتایج مثبتی را به دنبال خواهد داشت.

وی گفت: اگر فرهنگ‌سازی لازم در این خصوص صورت پذیرد و شهروندان همراهی لازم را داشته باشند سرعتکاه‌ها و سرعت‌گیرها به مرور از معابر سطح شهر حذف می‌شوند که همه این رویدادها به نفع مردم است و به دست خود مردم رقم می‌خورد. 

وی در پایان گفت: در راستای ارتقاء ترافیک شهری نیازمند همکاری و تعامل بیش از پیش با پلیس راهور هستیم که  منتج به ارتقا و پیشرفت چشمگیر شهر شود.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول