اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

احداث پل طبیعت در شهرکرد

شهردار شهرکرد از احداث پل طبیعت در محله منظریه شهرکرد خبر داد.

احداث پل طبیعت در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدتقی جاپلقی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه نگاه جدیدی در شهرداری ایجاد شده و این نگاه تداوم خواهد شد، گفت: شهرکرد به‌عنوان مرکز استان از لحاظ خدمات زیربنایی و روبنایی به استانداردها و معیارها و جایگاه واقعی خود نرسیده است.

شهردار شهرکرد با اشاره به وضعیت ورودی‌های شهر بیان کرد: ورودی شهر از سمت شهر اصفهان باید به‌گونه‌ای باشد که نشان دهد انسان‌های بزرگی در این شهر پرورش یافته و زندگی می‌کنند.

جاپلقی با بیان اینکه برنامه‌‌ها و اقدامات متفاوتی برای توسعه شهر در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: تقویت و حمایت از تعاونی‌های مسکن جهت راه‌اندازی و تقویت اقتصاد شهر و تسهیل و تسریع در روند صدور پروانه‌های ساختمانی از جمله این برنامه‌ها می‌باشد.

وی احداث پل طبیعت را یکی دیگر از برنامه‌های خود عنوان کرد و گفت: می‌طلبد در راستای انجام عملیات عمرانی جهت احداث پل طبیعت در کوه منظریه، راه و شهرسازی ضمن همکاری، ماشین‌آلات مورد نیاز را در اختیار شهرداری قرار دهد.

انتهای پیام/68036

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول