اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تولیدات سمنان در راه نمایشگاه‌های خارجی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی حضور یافتند.

تولیدات سمنان در راه نمایشگاه‌های خارجی

حسن آل‌بویه، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: در ۶ ماهه سال جاری، ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی حضور یافتند.

او افزود: این واحدهای تولیدی و صنعتی استان سمنان با بازدید یا اخذ غرفه در ۲۵ نمایشگاه داخلی و خارجی حضور یافتند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان بیان کرد: در راستای رسالت‌ها و برنامه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان از تولیدکنندگان جهت حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی با هدف کمک به توسعه بازار صنایع کوچک و متوسط استان و فراهم کردن زمینه‌های فروش محصولات تولیدی و شناسایی بازارهای هدف و یا در قالب تورهای بازدید صنعتی این مهم محقق شده است.

او تصریح کرد: نمایشگاه توانمندی‌های ایران در ارمنستان، نمایشگاه مصالح ساختمانی قطر، نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات و اگروفود تهران،‌ نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان از مهم‌ترین نمایشگاه‌های داخلی و خارجی است که صنایع استان سمنان در آن حضور یافتند.

آل‌بویه خاطرنشان کرد: اقدامات لازم برای حضور تولیدکنندگان در قالب تور بازدید و اخذ غرفه توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان انجام‌شده و تلاش می‌شود با حمایت از حضور واحدهای تولیدی در این نوع نمایشگاه‌ها، تجربیات و دانش این واحدها ارتقا یابد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول