اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

معاون وزیر صمت: توان شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه صنایع به‌کارگیری شود

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: باید از توان شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای توسعه و رشد واحدهای صنعتی بهره‌مند شویم.

معاون وزیر صمت: توان شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه صنایع به‌کارگیری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی رسولیان بعدازظهر امروز در دیدار با سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان اظهار کرد: استان سمنان به‌عنوان سر ریز صنایع استان تهران است و هیچ محدودیتی برای توسعه شهرک‌های صنعتی استان سمنان نداریم.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ادامه داد: باید برای تأمین آب موردنیاز صنایع تولیدی استان سمنان فکر اساسی شود.

وی بیان کرد: آمادگی داریم تا برای تأمین آب صنایع استان سمنان، از محل تصفیه پسآب، مشارکت کنیم.

رسولیان اضافه کرد: برای تأمین برق موردنیاز واحدهای صنعتی استان سمنان، آمادگی داریم تا به میزان ۴۰ درصد با امضای تفاهم‌نامه، مشارکت کنیم.

وی تصریح کرد: تجربه نشان داده است که احیای ۴۲ درصد از واحدهای تملک‌شده توسط سرمایه‌گذاران جدید شکل گرفته و این بدان معنا است که ما باید به دنبال سرمایه‌گذاران جدید در این حوزه باشیم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تأکید کرد: باید تلاش کنیم تا از وجود شرکت‌های دانش‌بنیان در جهت توسعه و رشد واحدهای صنعتی استان سمنان و کشور بهره‌مند شویم.

لزوم ارائه برنامه برای کاهش بیکاری

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان نیز در این دیدار اظهار کرد: در حال حاضر می‌توان گفت یکی از بهترین اقدامات در کل کشور، ایجاد اشتغال است.

وی افزود: وجود سه روستای ۱۰۰ درصد بدون بیکار در استان سمنان، نشانگر این ادعا است که با ارائه برنامه و راهبردی مشخص می‌توان نسبت به کاهش و ریشه‌کنی بیکاری اقدام کرد.

بازدید معاون وزیر صمت از شهرک‌های صنعتی استان سمنان

حسن آل‌بویه، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان نیز اظهار کرد: طی دو روز حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در این استان، از تمام شهرک‌های صنعتی استان بازدید می‌شود.

وی افزود: عمده‌ترین توسعه مراکز صنعتی ایران در چند شهرک صنعتی کشور است که یکی از آنها شهرک‌های صنعتی استان سمنان محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان خاطرنشان کرد: تأمین آب و برق موردنیاز شهرک‌های صنعتی از ملزومات اساسی توسعه استان است.‌

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول