اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

پالایشگاه نفت ستاره برای توسعه بشاگرد اعلام آمادگی کرده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان از اعلام آمادگی شرکت نفت ستاره خلیج فارس برای مشارکت در پروژه های زیرساختی و توسعه ای شهرستان بشاگرد خبر داد.

پالایشگاه نفت ستاره برای توسعه بشاگرد اعلام آمادگی کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، رضا مدرس با بیان اینکه با هدف بهره گیری از ظرفیت های شرکت نفت ستاره خلیج فارس برای کمک به توسعه شهرستان بشاگرد نشستی با حضور جمعی از مدیران شرکت نفت ستاره خلیج فارس، مدیران کل ورزش و جوانان، نوسازی مدارس، راهداری و حمل و نقل جاده ای و آب و فاضلاب برگزار شد، اظهار کرد: در این نشست محرومیت‌های حوزه زیرساختی شهرستان بشاگرد تشریح و گزارشی از وضعیت پروژه های در حال اجرا ارائه شد.

وی افزود: نمایندگان شرکت نفت ستاره خلیج فارس پس از استماع گزارش، آمادگی خود را برای مشارکت در پروژه های زیرساختی و توسعه ای در شهرستان بشاگرد اعلام کردند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان همچنین گفت: بزودی فهرست پروژه های اولویت دار دستگاه های اجرایی به شرکت نفت ستاره خلیج فارس ارائه می شود.

به گزارش فارس، مهدی دوستی استاندار جدید هرمزگان در سومین روز از انتصابش به عنوان استاندار هرمزگان راهی بشاگرد شد و در بازدید از این منطقه، افزایش اعتبارات برای توسعه بشاگرد را خواستار شد که به نظر می‌رسد پای کار کشاندن پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس به عنوان بزرگ‌ترین پالایشگاه کشور در حوزه ایفای مسؤولیت‌های اجتماعی در بشاگرد، از جمله تدابیر مهدی دوستی برای رساندن اعتبارات بیشتر به توسعه بشاگرد باشد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول