اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

خانه ووشو شهید سلیمانی میزبان سخاوت ورزشکاران/ مواسات و همدلی ووشوکاران هم‌چنان ادامه دارد+فیلم و عکس

رزمایش مواسات و همدلی هیأت ووشو هرمزگان با مساعدت و همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان و خیرین نیک‌اندیش، عصر امروز به‌مناسبت میلاد پرخیر و برکت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) در خانه ووشو شهید حاج قاسم سلیمانی بندرعباس برگزار و در محلات کم‌برخوردار این شهر توزیع شد.

خانه ووشو شهید سلیمانی میزبان سخاوت ورزشکاران/ مواسات و همدلی ووشوکاران هم‌چنان ادامه دارد+فیلم و عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، رزمایش مواسات و همدلی هیأت ووشو هرمزگان با مساعدت و همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان و خیرین نیک‌اندیش، عصر امروز به‌مناسبت میلاد پرخیر و برکت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) در خانه ووشو شهید حاج قاسم سلیمانی بندرعباس برگزار و در محلات کم‌برخوردار این شهر توزیع شد.

این بسته‌های معیشتی شامل مواد ضدعفونی‌کننده، رب گوجه، ماکارونی، روغن و حبوبات به همراه لوازم‌التحریر برای دانش آموزان کم‌بضاعت است که ارزش هر بسته حدود ششصد هزار تومان تخمین زده می‌شود.

در این مرحله ۳۰۰ بسته معیشتی با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) هرمزگان، هیأت ووشو استان و خیرین تأمین و در محلات کمک برخوردار شهر بندرعباس توزیع شد.

بسته‌های مواد ضدعفونی‌کننده نیز از سوی فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران تأمین و به بندرعباس ارسال شده است.

 

 

هم‌چنان به این امر خیرخواهانه ادامه می‌دهیم

علیرضا بهرمن رئیس هیأت ووشو هرمزگان ضمن تبریک به‌مناسبت ایام ولادت باسعادت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) در این باره به خبرنگار فارس گفت: به لطف الهی از ابتدای ایام کرونا تا به امروز در پی رهنمودهای رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) پنج دوره رزمایش کمک مؤمنانه از سوی هیأت ووشو هرمزگان با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان برگزار کرده‌ایم و هم‌اکنون ششمین رزمایش مواسات و همدلی ووشوکاران را پشت سر می‌گذاریم.

وی افزود: با توجه به اینکه رزمایش قبلی را با نیت کمک به مردم بشاگرد انجام داده بودیم، قصدمان بر این بود که در این مرحله، کمک‌های مؤمنانه را در سطح محلات کم‌برخوردار شهر بندرعباس توزیع کنیم که به لطف الهی و با حمایت خیرین و دوستان نیک‌اندیشم، رزمایش امروز انجام شد.

رئیس هیأت ووشو استان هرمزگان با بیان اینکه هم‌چنان به این امر خیرخواهانه ادامه می‌دهیم و تا پایان ریشه‌کنی کامل ویروس کرونا در کنار مردم هستیم، اظهار داشت: امروز ۳۰۰ بسته معیشتی به‌همراه لوازم‌التحریر از طریق هیأت ووشو استان با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) هرمزگان و خیرین و دوستان نیک‌اندیشم تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

بهرمن در پایان خاطرنشان ساخت: هیأت ووشو هرمزگان پیشرو در اقدامات فرهنگی است و تا لحظه‌ای که در ووشوی هرمزگان حضور دارم در کنار امورات قهرمانی نیز برنامه‌های فرهنگی هم بطور ویژه دنبال می‌شود چراکه معتقدم اگر در کار فرهنگی خوب عمل کنیم قهرمانان و پهلوانان بزرگی به جامعه معرفی خواهد شد.

عکس: رضا فتحی‌مقدم

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول